Ab Doer Twist?
Någon som testat?
Enligt reklamen verkade den ju helt fantastisk, men enligt de flesta recensioner jag läst ska den vara rätt kass… Så tänkte fråga er om ni testat eller kanske känner någon som har.
Joggingen funkade inte för mig då jag lätt tappar motivationen om jag måste ut och sådär… Tänker jämt att jag "tar det imorgon" osv. Därför tror jag att det är bättre om något är inne.
I övrigt, har ni några bra förslag för hur man kan bränna fett? Jag är inte otroligt överviktig, men jag skulle gärna bli starkare och som det är nu tvärvägrar jag visa mig i bikini osv då min mage och mina lår är alldeles för tjocka. Fettet liksom "väller över" mina byxor och sådär, om ni förstår hur jag menar. Inga byxor sitter bra heller då jag har ganska stor midja och stora lår, men normala vader.
Jag ska till Thailand i Februari, så något som är innomhus och går relativt snabbt är ett stort plus.
Kosten har jag svårt att lägga om då jag bara är 13 och inte har mycket att säga till om hemma. Mina föräldrar kommer hem rätt sent och hinner inte laga speciellt komplicerad eller nyttig mat, och jag hinner inte heller laga egen då jag har väldigt mycket i skolan just nu. Det blir mycket pasta och färdiglagat, speciellt då jag är vegetarian och mina föräldrar inte orkar laga vegetariskt så de köper oftast halv- och helfabrikat.
Lite kan jag göra, men det är inte mycket. Jag äter nästan aldrig godis, max en gång varje månad (oftast mindre än så) och de gångerna mycket lite, jag äter chips och sånt ungefär lika ofta.
Hur tycker ni att jag ska göra?
Vänliga Hälsningar Lina
Du har inte funderat på att börja spela aktiva tv-spel som Kinekt eller wii? :-)
Gå inte på tv-shop reklamen. Det är bara skräp.
Om du vill komma igång med joggingen så involvera familjen eller vännerna så blir det roligare.
Har du bokat tid med någon så är det svårare att dra sig ur.
Ett annat tips är att börja föra träningsdagbok på funbeat.se