Träning iFokus

Träning

Etiketttips-inspiration
Läst 5823 ggr
Ilya
0

Bästa träningstidningen?

Det finns ju en hel djungel med träningstidningar ute i butikerna.

Har du nån favorit?!

Om, varför just den?

Zadeira
0

Jag läser enbart Friskis-pressen från Friskis och Svettis, eftersom där alltid ligger ett ex eller två när man väntar på att gympa-passen ska börja.

LaSadie
0

Jag har gått igenom en del, men har kommit fram till att jag gillar ToppHälsa bäst. Den har den blandning jag söker, men gillar även att köpa Runners World, iForm och en till tidning som jag inte kommer på vad den heter just nu men det kom ut ett nummer idag (19/7).

Men som sagt, Topp Hälsa har det mesta, men de andra har en del bra saker men fyller inte upp riktigt allt jag vill ha i ett nummer.

[Malin]
0

Fitness Magazine är min favorit för den har allt jag vill läsa om, tips, kost, träning, träningsprogram etc.

Även Runner's Magazine är en favorit men den är mer inriktad på löpning!

Ilya
0

Malin, vet du om Fitness Magazine har några sånahär roliga premier när man prenumererar på dom?

Vet att iForm har, men har hört mycket gott om Fitness så funderar på om jag ska börja prenna på dom istället.

Dock gillar jag verkligen iForm's hemsida enormt.. en massa bra artiklar och tester har dom där! Och det är lättnavigerat o hitta det man vill också.

[Malin]
0

Jaa, de har inte riktigt som iForm har det men premier har dem. När jag började fick jag en träningsdagbok som man kan fylla i t.ex. Senaste gången man kunde förnya erbjöd de ett år + en pulsklocka för.. ja jag kommer inte ihåg priset just nu!

Håller med om iForms hemsida, smidig och rolig.

Ilya
0

Hittade massa roliga premier på Topphälsans hemsida också.

Blir nog att börja prenumerera på antingen Topphälsa elr iForm.

Tidningen i sig ska ju vara bra och det tror jag båda är, sen vill jag gärna ha en premie. Tycker sånt är jättekul, hehe ^

Ilya
0

Puttar upp denna.

Ilya
0

Några andra som har sin favorittidning?