Märke på träningskläder
Har ni något sådär favoritmärke på träningskläder? Som ni liksom känner att det passar er, i alla fall oftast?
Jag hänger just nu ihop mycket med Nike, Casall och Röhnisch!

Haha.. märke.. njae.. alla mina träningströjor är gratisgrejer med reklam på… Snygg som få är jag=) Använder oftast mjukisbyxor nertill och dom flesta paren är numera rätt grådassiga istället för svarta. Har övervägt att köpa nytt men kommer sen på att jag hellre lägger pengarna på annat, dom håller ju för tusan ihop fortfarande och jag är ju lyckligt gift=p
Köper inte träningskläder särskilt ofta. Har dålig koll på vad som finns. Blir mest att jag tränar i vanliga t-shirts, linnen och shorts, eller ett par rätt slitna nikebyxor. Hemma räcker det oftast med sport-bh och trosor

Jag gillar Craft mest, de brukar ha bra grejer för bra pris :)
En kombination av märkeskläder såsom Nike och Röhnisch, blandat med sportbutikernas egna kläder såsom Soc från Stadium.
Medarbetare på träning.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hmm… jag är inte noggrann sådär, bryr mig inte så mycket, bara det är bekvämt. Men ska jag säga något måste det väl vara Puma, älskar dem såkallade "Pumashortsen" och dem gör väldigt sköna och snygga kläder. ;)
Jag äger inga märkes kläder. Har ett par skabbiga joggingbrallor och en jääääääääätttttteeeee gammal t-shirt.
Men jag älskar märket PUMA. Har lite skor av det märket.
Köper ni märkeskläder för att det bara ska vara märke eller för att det även är funktionella kläder?
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare

#7 Funktionallitet siktar jag på, därför har jag väldigt många olika märken på mina kläder 
#7 Funktionaliteten, givetvis!
Jag har en del tränings-/myskläder från Better Bodies. Älskar dom! Köper dessa för att passformen är så bra samt att att kvaliteten verkligen håller tvätt efter tvätt.
Min blogg: www.pysselhyss.com
Medarbetare på scrapbooking.ifokus
Jag är en riktig funktionsnörd som vill ha allt i material som andas och för bort svett så jag använder sällan något annat. Jag har också hört att betterbodies ska hålla jättebra, kanske blir att testa det till nästa inköp.
Medarbetare på träning.ifokus
Röhnisch för kläder och Nike för skor!
Jag blir nästan alltid besviken då träningskläder av märken ofta är små, både i storlekarna och finns sällan i större storlekar… Jag som tjock vill väl också kunna välja snygga och funkationella kläder när jag ska träna? Jag är för tjock jag, om jag inte väljer kläder från kill-avdelningarna där de oftast inte alls sitter bra på grund av min kvinnliga kroppsform.
Väljer alltså sällan speciella märken, utan går helt enkelt på om det finns i stora storlekar.
Har däremot köpt mig ett par ordentliga Nike-skor, och ett par Puma-skor.
Inget speciellt märke. Gamla joggingbyxor och en t-shirt. Började prenumerera på Iform och fick en funktionell T-shirt och en långärmad. Craft tror jag det är men är inte säker.
Ser nog ut som f*n men det känns inte så viktigt just nu. Dojjorna däremot är av kvalitet. Märke? Kein anung. Är itne hemma så jag kan inte kolla.
Jag är glad. Är du?
Har många favoriter. Bland annat houdini, haglöfs, craft, marmot, klättermusen, black diamond, peak osv..
Det finns så mycket snyggt!
Jag gillar även klassikerna nike, puma och adidas. :)