Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 1595 ggr
[WX5]
0

Sportbehå

Jag skulle vilja ha någon stabil och bra sportbehå. Gärna som man knäpper bak eller fram bara det inte är en sån man måste dra över huvudet. Helst en sån där korsrygg eller vad den kallas så den passar linnen som inte har vanliga "axlar" utan går in mellan skulderbladen.

(Malin du vet linnen jag köpte av dig hur dom ser ut såna sportbehå:ar tänker jag på).

OBS Billig sådan skall det vara? Under 300 kr.

[WX5]
0

Det såg stadig ut iaf. Skrattande

HannaM
0

Japp=) För under 300 hittar du nog ingen bättre. Dom som har ett så lågt ordinariepris är inget jag skulle satsa på och tyvärr brukar dom med knäppning vara dyrare.

[WX5]
0

Är det så. Vad tråkigt. Men tack för hjälpen.

Brottarrygg tror jag dom kallas det jag är ute efter. Flört

HannaM
0

Jo, tyvärr är sportbhar en dyr produkt att köpa.. men, det är värt pengarna att skaffa en bra som sitter bra för studsande bröst är både opraktiskt och obehagligt.

[WX5]
0

Ja verkligen. Jag gillar inte byglar heller så därför tänkte jag satsa på en sportbehå just för att dom är stadigare. Skall bara övertala mannen att köpa en.

Zadeira
0

Det beror ju lite på din byst också, man måste inte köpa dyra för att få bra kvalite som sitter bra. Jag hittade en sån man drar över huvudet med brottar-rygg på ICA Maxi för 199 spänn, som alltså inte är vare sig märke eller dyr alls. Sitter som gjuten på mig med c-kupa, och håller mina bröst på plats tusen gånger bättre än alla de där dyra 400-600 kr Champion, Casall, Reebok, Adidas osv jag har provat i sportaffären. Kanske är det min kropp som är annorlunda, men hittar verkligen inte en enda sport-BH av de större, kända märkena som ger mig rätt stöd.

Tycker helt enkelt det bästa är att prova sig fram efter vad som passar just dig och det du ska träna när du har den. Stirra dig inte blind på märke, pris eller så, utan ta med dig en av varje in i provhytten och känn efter!

[WX5]
0

Klarar inte av såna man drar över huvudet pga axlarna annars hade det varit bra.

Jag har D-kupor.

Zadeira
0

#8 Jag ville mest visa på att man inte ska stirra sig blind på märke och pris alla gånger, och att man inte alltid behöver gå i sportaffärer för att hitta bra sport-produkter. Du kan ju kolla efter den modellen du vill ha ändå.

[WX5]
0

Aha okej. Flört

Ilya
0

Såg sportbh:ar som man knäpper därbak på Ica Maxi idag, 149:-

Ilya
0

+ vanliga som man bara drar över huvudet (elr tar på sig nerifrån och upp..) för samma pris, 149:-

Såna köpte jag själv två av idag :) tycker dom är toppen!

[WX5]
0

Åh hoppas dom  är kvar nästa vecka när jag skall till Sverige. *håller tummarna* Skrattande