Tisdag, torsdag och lördagar
Är det bra dagar att träna på om man skall träna 3 gånger i veckan? Skall göra den där utmaningen som Zadeira gjorde men på lite längre tid. 12 veckor siktar jag in mig på.
Har HMS och övervikt så det är därför som jag tar det lugnare än dessa 9 veckor som utmaningen egentligen är på.
Jag vet att jag påbörjat många träningspass men tappat tålamodet ganska hastigt men skam den som ger sig. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Önsar dig lycka till! 
Jag tycker det är bra dagar om det passar in på ditt liv.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Tackar Emaljoh4.
Jag är ju ledig om dagarna så för mig passar det bra. Får se vad framtiden utvisar hur det går.
En fråga till? Tror ni man kan ta med barnen på detta? Inte för att dom skall bli smala utan att jag inte vill lämna dom ensamma hemma. Dom kan ju cykla om inte annat.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Jag vet inte riktigt vad du ska träna för något, men jag tycker att barnen kan följa med. 
Det är ju alltid bra att röra på sig.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Det är löpning. Läs artikel Från 0-30 på 9 veckor så ser du utmaningen. 

Vill dom följa med? I så fall ser iaf inte jag något hinder till att dom hänger på med cyklar eller kanske springer dom gånger det inte är så långt. Det är bra att du tänker på att ta det lugnt och vara försiktig. Det behövs, speciellt om man har en övervikt eftersom knän och fötter får en rätt stor belastning på sig när man börjar springa. Ett par ordentliga skor med bra dämpning är extra viktigt om ma nhar några extrakilon att släpa på.
Jag önskar dig stort lycka till!
Jo då dom vill alltid följa med om jag skall någonstans.
Jo skor är bra att ha. Jag har ett par tjocka skor som jag tror är bra. Har redan problem med höger knä och borde köpa ett knäskydd.

Dåså. Ut och ha kul med er nu=)

Vilka dagar du springer på och tränar på styrs ju helt av ditt liv och hur du får ihop det. Är de de dagarna du har mest tid, energi och tror det funkar bäst ihop med ditt "andra" liv så är det bara att köra på det. Funkar det inte, känns det inte bra osv så är det ju bara att byta dagar!
Jag själv sprang när det passade mig. Vissa veckor blev det två dagar på rad och två dagars paus mellan, andra veckor sprang jag varannan dag.
Barnen kan absolut följa med, OM det inte är så att du störs av det. Jag själv måste fokusera varje gång jag springer och kan inte ha sällskap. Men om barnen följer med på cyklel, joggning eller sparkcykel exempelvis och det funkar för dig och din koncentration på joggningen är det ju bara roligt att göra något fysiskt som en familj ihop.
Jag är också väldigt överviktig (minst 25 kg trots att jag gått ner 15kg redan) och jag köpte ett par bra skor för att underlätta för leder och så. Sen tänker jag alltid på underlaget. Jag får ofta ondare om jag sprungit mycket på asfalt, än tex grus och gräs.
Enligt c25k.com så skall man springa 3 gånger varje vecka och det lilla jag hörde via podcasten så skulle man helst ha en vilodag emellan. Därför undrar jag. 
Jag tror inte jag kommer bli störd då dom ändå kommer att cykla så långt framför mig att jag kan lyssna på podcasten bara jag håller ett öga på dom. Vi har bara asfalt här så det kommer att kännas i knäna ja. Vi har en bana men ingen sköter den så det har nästan vuxit igen.
Jo, men om man inte får det att gå ihop med en vilodag mellan så får man ju pussla så att det går ihop även om det kanske blir två dagar i rad någon vecka. Det viktiga är att du får vilodagar också!
Ja det var så jag tänkte. 
Vilka dagar man tränar tycker inte jag har så stor betydelse så länge man kan pussla ihop det bra med resten av livet så att säga!
Och ta ABSOLUT med barnen! Något att göra tillsammans, röra på sig och ha roligt :)
Tack Malin. Ja jag har ju en här hemma som behöver röra på sig lite mer än dom andra.