Dagens träningspass
Ibland är det ju lite kul att dela med sig av vad man tränat och hur det kändes. Kanske kan någon annan bli inspirerad?
Så, vad har du tränat idag?
Jag har inte tränat idag. Tränade ben o mage igår. Idag städning och kvällspromenad. Skönt o få röra på sig :-)

Jag har sprungit. Helt underbart var det med solsken, droppande snö och kvittrande fåglar.
Få se om jag hinner med en prommis i solskenet. Annars bara vila idag.
Kul att läsa om era träningspass 
Först var jag ute på en powerwalk i sisådär 1.5 timme, sedan avslutade jag med 45 minuter på gymmet =)
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
Igår blev det benträning…tycker det är rättså roligt att köra ben då jag stöndigt ökar viktmotståndet. Av misstag så råkade jag köra 10kg mer än vad jag brukar göra och fixade det utan några probelm:D
Idag blev det då börst och triceps vilket gick hyffsat så bra:D
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare
Vilodag för mig också, bara några kortare promenader. Däremot tränade jag ätmusklerna med min första semla!
Medarbetare på träning.ifokus
Idag har jag varit på buggkurs, det är jättekul men vi har inte kommit igång helt förän idag. Jag var helt slut. Kör även mitt egna lilla "hemmaträningsprogram" som jag kör dagligen. :)
Var på Latin Jam (typ zumba) ikväll. Riktigt härlig stämning!
I måndags var jag på vattengympa och i tisdags Latin Jam.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Idag blev det medeljympa och skivstång på friskis ;)
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
Simmade 40 min idag.

En promenad på nästan en timme och 30min rockring :)

En och en halv timme ungefär på gymmet. Mums var det men oo vad osugen jag var på vägen dit.
#12 känner igen det där :P Man får verkligen tvinga sig själv till gymmet men när man väl är där och börjar lyfta lite så är det väldigt roligt :)
Brukar även kännas så när man ska ge sig ut och springa. Jobbigt när man byter om men otroligt härligt när man kommer ut!
1 timme på träningcykel, samt en genomkörare av överkroppen med hantlar och multigym. Skönt!
Målsättning - lite bättre deff till sommaren, samt bättre kondition.
Ny här på sajten, så jag ska kolla lite här. Kul om vi kan peppa varandra när det känns motigt.

#13 Ja fattar inte varför egentligen. Det är väl ytterst sälla neller aldrig som jag efter ett träningspass tycker att det varit bortkastad tid och att jag haft tråkigt. ändå så är det liksom med ispik och krälande på knä jag måste ta mig ur soffan för att ta mig ut. Märkligt det där.
Varit ute på promenad i en timme. :) Ska nog göra lite sit-ups och andra hemmaövningar stax. :)
Idag blev det en timmes gym (rygg och axlar) och innan hann jag med ett medeljympa-pass :D

Idag har jag sprungit 40 minuter på löpbandet. Kändes skönt :)

Nästan en timmes styrketräning.. Känner av det i triceps nu.
Har tagit en ganska lång promenad idag. Ska ev. göra min hemmaträning nu, om jag orkar. Latmask idag. ;)

#21 Äsch en promenad är bra det också. Ibland är man bara inte hugget och det är ok.
#22: Det är bättre än inget. :D
Var nyss på en lång, lång vårpromenad, underbart… trodde jag. Ena hunden slet som en galning, hon som brukar vara så duktig. Det positiva är att armmusklerna blev tränade, haha. ;) Nu ska jag göra mitt lilla hemmapass, känner att jag behöver komma på någon mer träningform.

Idag tog jag den halvan av kroppen jag inte tränade igår=)
Förkyld typiskt :-( Jag som kände mig så stark i söndags, siktar på torsdag, då är jag ledig och hoppas att jag kan köra ett riktigt pass.
Cykel, styrka, stretch och prommis. 
Har varit en bra dag. Skönt med solskenet. Tyvärr är det fortfarande väldigt halt på gångbanorna.
Extra kul idag: att jag gjorde en pull-up och att jag kände mig vigare än någonsin under dagens stretch (är fortfarande väldigt ovig dock).
Imorgon skall rumpan "piskas". 

Fem kilometer på 31 minuter!
Igår var jag i badhuset och simmade hela dagen. Erkänner att det vart mest att flamsa omkring i äventyrsbadet, men simmade några längder också. :D Idag har jag vart på promenad och ska på buggkurs lite senare.

Tog en liten springtur idag.
Kanske inte direkt ett träningspass, men dansade orientalisk dans i 75 minuter :)
Ja då fick man tränat eftersom förkylningen släppt. En timme på träningscykel samt ett kort styrketräningspass för överkroppen.
Skönt att vara igång igen!
Idag blir det ett pass core. Man tränar bålen.
Får skriva samma sak som vanligt, tråkig som jag är, lååång promenad och mitt egna "hemmapass". Ska försöka börja på gym snart förhoppningsvis.

Ett pass på gymmet blev det för mindel. Det var skönt!
Jag är lika "trist" som Mharya och kör hemmapass. Nu har det inte varit någon träning sedan i torsdags, då det var bröst och triceps som fick jobba lite.
Kul är att jag fått med en kompis på att börja träna löpning, så nästa vecka blir det lite smått spring för första gången på flera månader. Eftersom hon är helt nybörjare så känns det helt okej att själv ta det lugnt… Förhoppningsvis har jag en till förutom min man att springa med i sommar. Wiee!
Kul att peppa varandra. Hoppas bara att det blir torra fina banor att springa på, här är fortfarande massa isgator/skidspår.

Nu ser jag fram mot en veckas skidåkning så jag förväntar mig snygga lår och en fast rumpa när jag kommer hem=P

#36 Håller tummarna för det 
#36 Fniss, tänk om det gick så snabbt :P

Äsch ni ska få se=p

Jag sprang ute idag :) Det var fint väder och solen sken. Jag sprang 5,1 km på 32 minuter. Är nöjd, med tanke på att jag hade mina toningskor på mig och jag har en kraftig pronation på fötterna så var det inte så himla bra. Höger foten skrek av smärta i slutet men det gick ju i alla fall :)
Idag blev det en 2,5 timmars lång promenad och 60 minuter gym :)
Idag blev det ingenting eftersom jag har för mycket träningsvärk i bålpartiet. Är smått disfunktionell idag :P
Trots hårt festande igår så kom jag till slut upp på träningscykeln i alla fall. En timme sedan var jag helt slut och fuskade mig igenom lite träning för överkroppen.
så skönt att det blev av även om man har gjort bättre pass….
Första joggen idag! Var jobbigt men kul.
Hoppas på bättre kondis och mindre celluliter till sommaren 
Idag ska jag först ha en halvtimme Core, därefter blir det ett danspass. Vilken dans det blir vet jag inte eftersom det är en inhoppare som har det idag.
Igår var det afro.
Idag har det blivit 40 min jogg/PW och därefter körde jag bröst/axlar!
Ett helt okej pass, förutom att jag fick magont (kanske magknip..) efteråt.
Dagens:
PW 2 x 25 min + övriga promenader med hunden.
Thaiboxning 90 minuter + "helvetes-fys": situps, plankan, höga upphopp och armhävningar, 8 ronder x20 sek på varje..
Helt underbart ! =)
Powerwalk i ca. 1 timme med syrran och hundarna idag. Härligt med sol ute. Ska göra lite sit-ups och arbeta med hantlarna nu. :)
Cardio
Styrketräning för ben och mage
Vi hade vikarie på dansen idag, så det blev aerobic istället. Inte lika kul!
Intervalltränade ute idag, ca 2,5 kilometer
Idag blev det afro!
Idag blev det LAtin Jam, fast med en vikarie. VAr inte så hårt som jag ville.
Idag blev det ett pas Core och ett pass spinning.
Imorgon blir det fullständig vila.
Vad avundsjuk jag är när jag läser om vad ni tränat idag! Jag är jättesugen på att springa men vädret hindrar mig nu… Men imorgon ska jag springa låångt
Solen skiiiiner idag och känner mig på topp efter gårdagens cardio+ styrketränings pass!
idag blír det thaiboxning 2,5 h och 2x25min powerwalks! som vanligt kör jag på fastande mage;)
SÅÅ taggad! kör hårt!
Idag blev det afro.
Idag var jag på spinning i förmiddags, och ikväll blir det ett pass Core och ett pass Latin Jam.

Idag sprang jag igen efter en veckas vila då jag fick en inflamation i foten när jag sprang utan inlägg ute. 5 km på 30,30 min! Jag är nöjd som bara den 

Var ute och sprang en sväng idag.
Igår var det benpass och idag blir det att simma 1 timma och sen så blir det stand-up comedy på en krog här i Malmö för att stimulera skrattmusklerna! :D
Jaa, jag har haft skolans obligatoriska skolidrott, volleyboll och innebandy. Jag är inte bra på det, men ansträngde mig och kände mig nöjd. Sen en liten cykeltur på ca 6 km :)

Jag var på gymmet i en dryg timme. Var helt slut redan efter halva passet men tog mig igenom det och å vad skönt det var efteråt.
Igår blev det ett pass Latin Jam.
Ikväll var jag på ett pass Core och ett pass spinning.

Igår var jag ute på en löprunda och idag har jag vilat mig och min magkatarr…
#67 Hoppas du blir av med katarren fort!

#68 Tveksamt… den har pågått i två månader snart… dock går den ju upp och ner. Hålls oftast i bra schack med hjälp av medicin men nu har jag en värre period och har dessutom råkat äta lite för mycket grönsaker som jag är väldigt känslig för när den drar igågn.
Hoppade studsmatta ca. 20 min, långpromenad vid sjön och gå och shoppa om det gills, haha. :) Ska göra lite "benlyft" också.

Idag blev det en löprunda. För att säga det rakt ut, fy fan vad tungt det var.
Jag tog en 45 minuters rask promenad direkt efter jag vaknat och sen frukost direkt när man kom hem. Läste i nya Body att detta ska förbränna fett på effektivast sett samt att de skrev att man ska gärna separarera kardio och styrketräning från samma pass. Kardio ska tydligen ha motverkande effekt på byggande av muskler om man kör det direkt efter styrkepass. Värt att testa tycker jag. Jag har alltid kört 45 minuter crosstrainer efter styrketräningspass och jag tycker väl att jag kunde ha sett lite mer resultat på muskelmassan. Så nu får vi väl se om denna variabel bland så många kan ge något resultat. Ska bli intressant 
/Christian
Ska precis iväg på afro.
BlitZ; själv kör jag kardio före träning. Då får man ju både uppvärmning och kardio i ett.
#73 Ja det är ju sant. den tanke har slagit mig att det kan man göra men då känner jag att man tar ut sig för mycket, även om det inte behöver va tung kardio, innan man ska lyfta skrot. Fast det där som jag sa om att kardio efter ska motverka muskelbildande tar jag lite med nypa salt. Det är så mycket info från ny forskning om det ena och det andra att man nästan blir snurrig. Det viktiga är bara att man gör nåt och att det är kul sen kan forskarna säga hur mycket dom vill. :D
/Christian
#74 Precis, nya rön kommer hela tiden. Man blir helt snurrig om man ska lyssna på allt :) Man får göra det som känns bra helt enkelt :)
Strax ska jag iväg på spinning. Senare ikväll har jag ett pass Core och ett pass Latin Jam.

#75 Oj, det är inte lite på en dag, har du fått till det så du får i dig mer energi nu?
Själv har jag varit på mitt första pass på evigheter. Cirkelfys blev det.
#76 JAg får mig lite mer nu. Förmodar att det tar ett tag att få rätt på det hela. Testar mig fram helt enkelt, så får jag se vilket som ger resultat :)

#77 Det ger sig säkert förr eller senare. Om inte anant kanske du blir lite hungrigare av att träna så mycket.
Det är mycket nu med flytten och så för tillfället men jag hann med 40 minuter cardio idag i alla fall!

Jag tog mig ner på min handbollstränign för första gången på evigheter=)
Nöjde mig inte med 40 minuter utan stack ut på en runda på 5,7 km också nu under kvällem :)
Bra jobbat tjejer :)

Så jefla jobbigt… sprang ute idag. 5.3 km på 35 min. Hade RunKeepern som sällkskap och den är ett jättebra instrument för att hålla koll på sin tid och vilken takt man håller
Idag var jag på ett spinning/power pass. 90min.
Igår vart det ryggpass på gymmet. Anpassat det efter övningar och tips från sjukgymnast och idag så känns det riktigt skönt med träninsgvärk! mmmmmmmmmmm! :D 45 min Morgonpromenad imorse blev det också av! Tjohooo!

Var och provade på cirkelgym för första gången. Alltså iden är nog bra men usel ledare. Hon visste ingenting. Jag är glad att jag gjort i stort sett alla övningar tidigare eftersom hon bara haffsade igenom allt i ett rasande tempo och inte riktigt själv visste vad som var viktigt att tänka på i varje övning.
Igår fick bröst och triceps jobba lite.
Idag blir det nog bara mage och kondition.
Blev en oplanerad vilodag idag.
Har varit på ett ett Power pass (styrka med skivstång och viktplattor)
Ikväll är det ett pass afro.
Har inte tränat något idag eftersom jag känner mig krasslig, men ska endå göra några sit-ups senare. I helgen har jag i alla fall cyklat ca. 3km, gjort 100 sit-ups om dagen och hoppat hopprep ca. 20min. :)

Igår körde jag ett kort och intensivt gympass och idag blev det lite backintervaller.
Idag körde jag 30 min cykling med jobbigt motstånd, 20 min jogging med intervaller. Och sedan 30 min olika styrkeövningar alltså med maskiner. Fokuserade på armar och mage idag.
Det kändes skönt och jag släpade mig hem som en jäkla zombie, såg nog ut som en sådan också med skoskavet haha
Körde dubbla idrottspass i skolan idag. Har en fantastisk idrottslärare som låter oss delta vid flera pass om vi vill. Så det blev nån jamaikansk dans en timme samt en timme löpning och redskapsövningar
Ska precis på ett pass Core och ett pass Latin Jam.

Var på gymmet idag. Skulle tränat handboll men gav upp den tanken för jag var på tok för trött och dessutom skulle tränaren inte komma.
Har gjort 100 benlyft och varit på en kortare promenad. Det regnade ute så hade inte lust för något längre. ;) Har även arbetat lite med hantlar.
Jag var på ett pass Power och ett pass Latin Jam.

Jag sprang på löpbandet. Hade det lite jobbigt efter 20 min, fick sänka farten i fem minuter och ta bort all stigning på bandet. Ökade de sista 5 minutrarna och det blev tillslut 5,3 km på 35 min (5 min nedvarvning)

i förrgår provade jag flex för första gången, det var inte så dumt. Igår blev det en löprunda och idag är planen att gå på core.
Idag är det ett pass core och ett pass spinning
Eftersom jag är sjuk så har det inte blivit någon träning de senaste dagarna. Men har endå fått ta mig ut med hundarna ett par rundor. Skönt att kunna släppa hundarna lösa och bara njuta av frisk luft. :)
10/4 - 4,6 km jogg/promenad
Ikväll blir det Fuego, F&S svar på Zumba. Underbart kul om man gillar dans.

Idag gick jag 2*30 min :)
Ca två ½ kilometer intervallträning och tre kilometer powerwalk

En liten löprunda
Igår var jag på en löprunda på 6,41 km.
Och idag blir det gym och spining45
11/4 Promenad x2
12/4 Avverkat min första PT-timme! Wooho!
Idag är det core och LAtin Jam.
Cyklade 5km nyss. Skönt, skönt. Ska försöka cykla oftare. :)

Idag så sprang jag 2*20 minuter. Intervall var programmet och kom runt 7 km
13/4 - Idag blev det en kortis på gymmet med 30 min styrka + lite uppvärmning

Var på ett flexpass och sträckte ut mig lite, körde några magövningar efteråt.

Idag sprang jag i det fina vädret. Ungefär nio kilometer kom jag och gjorde genom det årets längsta träningspass. Det tog 53 minuter och kändes bra. Skulle vart ännu bättre om man slapp allt jävla pollen 

Backintervaller i torsdags och drygt två timmars klättring igår.
Blir nog ca åtta kilometer powerwalk/jogging idag. Tänkte testa på halvmilsspåret men jag måste ju ta mig dit också

Idag blev det ett löppass.
Idag började jag dagen med en morgonpromenad, och nu ikväll blev det styrketräning (ben+mage) samt BodyBalance

Igår klättring idag löprunda

Jag sprang idag. 9,5 km på 1 h!
Första passet på gymmet idag! Cirkelträning i maskin + zumba. Zumba är verkligen INTE min grej! Usch, har noll koordination och känner mig bara klumpig och stressad när jag inte får armarna och benen att jobba tillsammans.
Idag blev det intervallträning + styrketräning och så morgonpromenaden ;)
Har varit en härlig påskhelg. Mycket ute aktivteter varav en hel del spring.
Idag blev det cykel, tror inte jag hinner något mer idag. 
#122 Tyvärr är det så, att vissa (som min mamma) inte har koordinationen som behövs. Tur att det finns något för alla på gym :)
SJälv har jag en paus i träningen, knäet har börjat bråka igen..
#125 Sant sant! Idag blev det cirkelträning igen :)

Flexpass och sen lite styrka efter det.
Idag blev det intervaller på löpbandet, lite crosstraining samt kettlebellsövningar!
Igår blev det 3 långpromenader.
Idag 20 min aerobics + lite dansträning.

Idag var det löpning

Idag sprang jag valborgsloppet här i Västerås. Det var en 5 km sträcka, tog 29 min för mig att ta mig runt. Snabbare tempo, mina ben var toktunga så det var inte så roligt… men i helgen ska det bli intervall och backträning är tanken…
Igår blev det 2 km PW och två½ km jogging/löpning. Cyklade även till spåret, 1*2 km.
Idag blir det nog intervallträning
Igår blev det poledancing
10 min aerobics, långpromenad och 100 benlyft

Hmm lördag boxpass, söndag klättring och idag löpning.
Blev en löprunda idag

Jag har städat. Jag blev iallafall varm :D
Det blev cirkelträning på gymmet idag.
Idag blir det Core och LAtin Jam. Håll tummarna på att knäet inte börjar direkt!

Igår var det dags att bege sig till gymmet igen, var länge sen nu. Idag blir det flex och sen kör jag nog lite gym efteråt.
Mer cirkelträning på gymmet idag

Jag sprang 5,5 km efter jobbet. Det gick på 33 min men det bästa var att jag kom under 6 min per km. Minimalt men under iallafall 
Poledancing! Hur kul som helst! Känner mig alldeles lycklig nu när jag kommit hem! 

Igår bevisade jag igen att jag orkar mer än jag tror. Satt hemma och funderade över om jag orkade ge mig ut och springa. Kände mig lite seg i benen efter styrketräningen i onsdags. Bestämde mig slutligen för att ge mig ut och se hur det kändes, skaka av lite träningsvärk. Det slutade med att jag sprang min långa runda som är sju kilometer och dessutom på en (för mig då) rätt bra tid, någonstans runt 38 minuter.

Det är en bra tid! Bra jobbat!!
Jag är inne på POP Pilates och POP Cardio på youtube, och det är jätteroligt! Körde Oubliqs och abs idag, plus tre cardiovideos.
Superkul!
Puss
Be strong!

Jag sprang en mil idag! Jag kom runt på 1 h och 8 min. Inte så jättenöjd med tiden, men är nöjd med att jag inte var helt död efter milen.

Klättrade igår=) Tror jag är kär. Nu måste jag bara bli flitigare gymbesökare för med dom här musklerna (eh, vilka muskler? vem försöker jag lura?) kommer jag aldrig kunna utvecklas.
Morgongympa med lite stretch å magövningar. promenad 1 km på lunchen och PW ikväll 

Igår gym och idag backintervaller.

#151 Ajajaj!
#151 Usch, ser ut att göra ont!
Jag har cirkeltränat på gymmet igen. Tog i riktigt ordentligt och kände mig jättesvettig och duktig 
Jag skulle gått på afro idag, men det var inställt pga sjukdom! Förrea veckan också.
Ett halvhjärtat cirkelpass på gymmet och så lite poledancing på det

Handbollsträning med löpning innan
fem km intervallpromenad med technomusik i örat.. (En låt i takt, nästa lite lugnare för att få ner pulsen något, sen nästa i takt igen osv) puttandes barnvagn upp o ner i backar o i rullgrus :) Det var vad det blev i dag. Får se om jag hinner med lite pilates senare under dagen oxo..
// TokMuLLe
"Det finns alltid ett val till"

Ett flexpass och sen klättring.
Cirkelträning på gymmet igen
Poledancing. Lika kul som vanligt! Nu kan jag mer än instruktören. Hon är tvungen att hitta grejjer på internet som jag kan lära mig 

hade planer att springa några mil denna veckan, jävla fot :( Men inget ben är av, bara en jävla sketen stukning.

#161 sånt är bara okul!
Jag sprang en vända igår och besökte gymmet idag (och tränade=P)
Cirkelträning på gymmet och en halvtimmes poledancing. Helt ok.

Idag var jag på gymmet igen och under helgen blev det några praktikpass på tränarskolan=)
Cirkelträning och sen nästan en timmes poledance.

Handbollsträning idag.
blev lite pilates i dag.. Dåligt motiverad, trött, och något stressad, så tänkte försöka med ett pass till när lilleman somnat igen :)
// TokMuLLe

Onsdag idag så flexpass. Sen passade jag på att kika in lite i gymmet efteråt.
Cirkelträning på gymmet. Dåligt med ork och motivation idag, men tog mig igenom den iaf.
Igår blev det ett killerpass för benen. Det var några veckor sedan jag fick chans att träna dem och det blev rätt köttigt!
Jag kommer ha grym träningsvärk dagarna framöver!

#170 Åh, träningsvärk i benen har jag någon slags hatkärlek till=) Fast.. när det blir av den sorten att man inte kan hålla emot när man ska sätta sig på toaletten utan bara dunsar ner så börjar det närma sig obehagligt=p
Snart ska jag bege mig ut på en lättare löprunda och ikväll är det första gången på en klätterkurs i tre delar. Det ser jag fram mot.
#171 värre är det när man ska ta sig upp från toan och det går knappt… haha :P
Oo jag ska snart köpa nya löparpjuck, det ska bli nice. Ut och springa lite =)
Sitter med nackspärr, så det har inte blivit träna av sedan i torsdags. Då blev det poledancing. Lite halvhjärtat igen eftersom jag kände mig totalt orkeslös, men lärde mig några nya moves iaf, och började på en rutin.

I lördags löpning och igår mera klättring. Idag ska jag till gymmet hade jag tänkt mig.
#174 bra variation där, nice :)
Själv var jag på gymmet på lunchen och körde tryck övningar som bröst och triceps.
Jag kan säga att det benpasset jag gjorde i onsdags förra veckan totalpajade mina ben… har fortfarande sjuk träningsvärk, värst var det i lördags och söndags då jag bokstavligt inte kund böja benen mer än några få grader… Ska nog ta det lugnt om man intetränat benen på 1 månad. Men man lär så länge man lever 
1 h powerwalk/jogg. Härligt ute i det fina vädret. :)

#175 Haha.. det låte rsom du tog i ordentligt då=)
Ja, jag gillar variation, imorgon är det handbollsträning.. fast tyvär har vi inte tillgång till hall längre så det blir fys utomhus. På onsdag kör jag ett flexpass på friskis och lite styrka efteråt.. klättring igen på torsdag=)
Joggade, för första gången på riktigt <3
// Michelle
#178 Vad kul :)
Själv var jag på Latin Jam idag, och fick det tråkiga beskedet om att min favoritinstruktör ska flytta 

SOm sagt, idag var det klättring, och ett litet löppass också.
Fortfarande ingen träning… Nacken har låst sig helt, och blåmärkena från några veckor tillbaka är fortfarande kvar. Ska ringa doktorn imorrn igen och se om de har någon avbokad tid jag kan sno.
Igår lyckades jag fullfölja min första 25 minuter i sträck löpning. För bara nån vecka sen trodde jag aldrig det skulle gå, men jag lyckades igår.
#182 woho! Grattis! Zumba blev det för min del idag (igår)!
// Michelle

Jag fick klättra igår igen, lycka! Idag tänkte jag ta mig till gymmet men har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köra, det brukar lösa sig.
I dag blev det mye träning :) Härlig, då jag hållt upp ett litet tag på grund a bristande motivation..
Men i dag blev det både rockring, pilates och lite viktlyftning :) Härligt, som sat! :)
// TokMuLLe

Löpning i blåst blev dagens träning. Tur att motvinden var i början=)
Blidde gymmet idag
30 minuters joggning & sedan 40-50 min promenad i solskenet! Blev ganska röd eftersom det var 36 + grader idag 

Körde med handbollslaget idag, 400metersintervaller. 10 stycken.. så jäkla mentalt skönt att klara sånt.
#189 Härligt! Och skoj att du klättrar, vill jag också göra någon gång 
#188 Och jag blir typ alltid röd som en tomat i ansiktet när jag tränat 
#161 Ajaj. Hoppas det läker snabbt och bra.
Har inte hunnit med någon träning än idag, men det är tänkt att det skall bli löpning i eftermiddag och senare köra styrka med fokus på ben och mage.
Igår blev det cykel, bodypump-liknande träning och så styrketräning med fokus på bröst och triceps.

#190 Jag tycker det ser jättebra ut, men alla andra ser missfärgning och att den är svullen 
Ikväll blir det ett pass Latim Jam.
Jag fick hem mitt EA Sports Active 2.0 idag, så det har blivit mitt lilla träningspass idag :)
Idag blev det samma sak igen 30 min joggning fast 1 ½ timmes promenad. Dock vill jag börja variera mer med träningen. Tänkte egentligen träna till några youtube videos men brosan var hemma idag så skulle vara lite pinsamt :s
Idag körde jag mitt första gympa-pass på ett par månader. Bas-puls på Friskis och Svettis. Hade tänkt springa mina 3 km ikväll, men får se om temperaturen sjunker så at jag orkar.

Igår löpning och idag klättring.
Inte tränat alls idag. Eftersom vi har badat & solat & ätit tårta för att det är nationaldagen! Fast jag simmade rak sträcka i ca 5 min haha. Och en cykel tur till ica med min mamma
Men imorgon blir det nog en 3-4 km löpning after school!
Jogging idag och min vardagliga sjukgymnastik! Börja bli bättre nu efter min operation, nära de 4km!
LAtin Jam.

Fyspass med laget igår på kvällen och idag var det flex på friskis och sen en halvtimme på gymmet.
Igår blev det assault course med gymmet
Joggade 3,5 km. Gick förvånansvärt lätt.

Var ute och sprang mitt på dagen i stekande sol, ibland är man inte smartast i stan.
För övrigt undrar jag om det inte finns någon go och trevlig Medarbetare som kan låsa den här och starta en ny för det går väldans segt nu när det är så många svar.
Här var det också spring, jag och maken tog en sväng i skogen nyss.
i förrgår snörade jag på mig gamla joggingskor och intervalljoggade 5km. Utan barnvagn! (woho!) Var nog 8 år sen jag joggade sist.. Underbart! Men insåg att konditionen verkligen är kass..
Införskaffade nya joggingskor i går, så då gick vi in dom, lilleman och jag. 6km relativt långsam promenad med vagnen blev det. Planerar att promenera en ungefär lika lång sträcka med vagnen i dag. Gärna lägre iofs :) Sen är nog skorna redo att prövas i dess egentliga syfte, dvs joggning :)
// TokMuLLe

Igår var jag på gymmet, gud så skönt, dom har bra luftkonditionering!
Idag ska jag ut och springa igen.
Dagens;
30 minuters joggning
40-50 minuters promenad med mamma
städa burar & rum…bränner mycket haha 

Idag har jag burit på min gamla säng och slängt den :D Foten gör att jag inte göra så mycket eller det jag vill :(

Sitter och laddar för ett par timmar i klätterhallen.
Blev en mil i dom nya skorna (promenad) den 11e.
I går bara vila :)
I morse 70min dvd-träning ("fit mama")
förhoppningsvis kommer jag ut i kväll utan vagn igen, då blir det 5km intervalljoggning :)
// TokMuLLe
Blev en timme på gym i förmiddags, och hade tänkt ut och springa 3 km ikväll.
Latin Jam
i dag var min kropp helt slut efter joggningsrundan i går och för lite sömn i natt.. Och min kära lilla bebis e gnällig, så det blev endast en halv h piltes.. Men i a f något :)
// TokMuLLe
Kom nyss hem från ett Medelpass på Friskis. Mitt första helt avklarade medelpass på jag vet inte hur många år. Känns underbart att träningen verkligen gett resultat denna våren.