Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 2917 ggr
[YlvaP]
0

Nämn en träning

Nämn en träning som ni gillar att utföra. Har ni flera så välj den ni tycker är bäst eller tycker om att göra.

[Malin]
0

Jag är ju helt såld på BodyCombat :)

[YlvaP]
0

Låter spännande :D

[Malin]
0

Ja, det är riktigt kul! Man blir helt slut efter passet också, vilket jag gillar. men det finns många träningsformer jag gillar!

[YlvaP]
0

Ja det är bra om man är slut tycker jag för då vet man att man har gjort något  bra. :D

LaSadie
0

Jag tycker om att springa! Jag har alltid haft det naturligt i hela mitt liv. Bara någon minut till ett skogsspår på 2,5 km som man körde x antal gånger, sedan gjorde dom en cykelväg som även används för de som joggar eller går Glad När jag flyttade hemifrån var det bland det första jag kollade upp: Var finns det ett bra löparspår.

Älskar känslan av att bara känna flytet i löpning som kommer när man besegrat några trösklar. Tror det kallas Runners High. Det är otroligt skönt och underbart att släppa allt.

[YlvaP]
0

Kul. SJälv har jag aldrig gillat att springa. ;) Men det kanske man skall ta och göra nångång för att få upp flåset.

Howliten
0

Jag har upptäckt det här med att springa. Jag gillar det verkligen. Jag tycker det är ganska kul att stryrketräna också och jag gillar poweryoga.

Har aldrig varit road av lagsporter… och gillar att utmana mig själv. Att ta i lite extra.

Jag är glad. Är du?

elyse
0

Spinning. Man får en kick och är superbra konditionsträning.

Bergspuman
0

Cykling, på sommaren när benen pinnar på av sig själva och vinder fläktar ljummet kring benen. Svårslaget, i njutningshänseende!

Annars gillar jag ju styrketräning!

Kaffemugg
0

Styrketräning med fria vikter. Stora övningar som marklyft och knäböj där man kan ta mycket vikt är asgrymt, särskilt när man för första gången tar en ny tyngre vikt än vad man tidigare klaratGlad

Annars är kampsport också väldigt roligt. Boxning, brottning och thaiboxning har jag testat och det är roligt alltihop. Fast vanlig boxning har lite för lite benträning för min smak.

[YlvaP]
0

Oj det var "tunga" saker du håller på med. Än kommer jag nog inte dit. :P

Kaffemugg
0

Man får börja med vad man orkar. Jag körde med bara stång utan vikter i början så jag kunde koncentrera mig på tekniken. Men jag vet att det kan ta emot att testa, innan jag provade så kändes det lite skrämmande att prova såna övningar som annars bara biffar ägnade sig åt.

[YlvaP]
0

Ja precis min tanke. Såna övningar håller biffar på med. :D Kanske i framtiden så vågar jag gå till ett gym och visa upp mig. :P

[ErikSvensson]
0

Volleyboll är kul (iofs en fördel när man är över 195 cm) Skrattande Även fridykning med/utan tuber är riktigt kul. Finns mycket spännande grejer man kan göra under vattnet när man dyker.

[YlvaP]
0

Volleyboll har jag spelat och det är kul. :D

Ilya
0

Fotboll och kampsport! :D jag sysslar med fotboll och kickboxning, älskar båda sporterna innerligt.

Gymma gör jag ibland, men det är så tråkigt så det brukar inte bli av mer än några ggr i månaden.

tokmulle
0

joggning! :) Har legat nere i många år, men nu har jag så smått återupptagit det. När kondition och benstyrka är i fatt igen blir det löpning i stället för joggning.. Älskar att springa!!

Annars mycket annan träning..

fitness, fria vikter olika träningsövningar som använder kroppen som vikt. Gummiband. Rockring. Dans (dansar linedance)

Favoritmuskeln att träna är magen! En mycket tacksam muskelgrupp :)

Tränar endast hemma, har inte utrymme eller lust att hänga på gym.. E bara linedansen jag tränar i grupp, annars är det bästa sällskapet mitt eget :)

// TokMuLLe

"Det finns alltid ett val till"