Så var det med det :(
Att cykla har gått bra men nu när jag promenerar till och från dagis (men helt fel skor) så har min höft tagit så mycket stryk att jag knappt kan gå. :(
Det är bara efter en och en halv dag.
Så det få bli bilen imorgon fast jag inte skulle ha råd med att köra så mycket med den.
Dessutom har jag ont på utsidan av smalbenet. Vad kan detta vara? Är det benhinnorna eller vad det heter?

#1 Förmodligen så är det benhinnorna ja. Då är det vila som gäller och köpa bättre skor när inflamationen och höften känns bättre
Tråkigt! Tyvärr är det lätt så att man glömmer hur mycket ett par ordentliga skor kan göra. Jag själv har dåliga skor när jag springer, men har inte råd med ett par bättre just nu vilket jag grämer mig otroligt över. Annars är ju ett par ordentliga skor det bästa man kan införskaffa sig när man ska gå/springa mycket.
Ja det fick jag erfara den hårda vägen. :(
Skall till Sverige nästa helg och då har mannen lovat mig att vi skall kolla på skor till mig.
Det låter bra, tänk på att kroppen ska hålla länge. Hur ofta har man inte tänkt när man har ont att man gärna lagt en tusenlapp för att slippa ha så ont?!
Medarbetare på träning.ifokus