Träning iFokus

Träning

Etiketttips-inspiration
Läst 1194 ggr
[Malin]
0

Idrottsklubb, ja eller nej?

Jag har kikat runt och haft lite kontakt med idrottsklubbar här i stan och det finns särskilt en jag är intresserad av då den har sektioner för alla de grenar jag gillar.

Jag är dock mer eller mindre nybörjare och ganska osäker när det gäller sånt! Det känns som att eliten går med i en idrottsklubb, inte jag liksom.

Hur som helst så försöker jag väga fördelar mot nackdelar. Vad säger ni? Varför ska jag gå med? Varför inte?

LaSadie
0

Jag går även själv i tankar att gå med i någon klubb. Ser det som en motivationshöjare och en chans att få en träningskompis… Och att man lär sig saker på vägen med :D

StinaY
0

Det verkar jättekul att vara med i klubb, det har jag inte varit på många år. Men tänk vilken fördel att ha vänner och träningskompisar som alla fokuserar på samma sak! Go for it tycker jag!

Medarbetare på träning.ifokus

HannaM
0

Idrottsklubb hurdå? Eller alltså, vilken typ? Jag är med i två föreningar, dels handbollsklubben och dels Friskis och Svettis. Det är väl aldrig fel att vara med i en förening ocha möjlighet till nya träningskompisar, puschning och liknande. Det finns klubbar på alla nivåer.

[Norrbysa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag är med i en klätterklubb. (Annars får jag inte klättra.) Funderar även att gå med i den lokala löparklubben för att få lite tips om hur jag blir en bättre löpare. Är dock lite emot att springa i grupp. Jag löper bäst ensam.