Kosttillskott
Har ingen koll alls på kosttillskott och undrar lite vad som är bra om man vill gå ned i vikt. Jag är väl inte överviktig men jag har kärlekshandtag och lite extra "fett" på magen osv som jag vill ska försvinna. Så det är väl inte hur många kilon som helst som ska rasa, utan bara de svåra ställerna som ska slimmas till! Allt i kombination med träning såklart.
Jag har tittat på gymgrossisten på bland annat whey-80, som är av star nutrition, är det att föredra? Vill ej ha några stora muskler utan en slimmad kropp.
Såg även ett paket som innehåller Diet-pro advanced, omega3, vimi-pro och Opti-nut (bars).
Är något av detta bra? Eller kanske nått helt annat? Vanliga fettförbränningspulver osv har jag hört inte fungerar så himla bra?
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Protein har faktist en hög mättnadskänsla, vilket gör att många föredrar att ta whey- 80 eller whey-100. Till Kvinnor Rekomenderar jag alltid whey-80 då ni inte behöver få i er lika mycket protein som en man då ni skenrelt är mindre än oss. Du ska få i dig ca 1,5-2 gram protein/kg kroppsvikt per dag. Men i övrikt äre bara att dra ner på kolhydraterna så du bara får i dig ca 100-150g/dag. Sedan ligga på ca 2000-2200 kalorier per dag. En till 2 proteindrinkar per dag brukar räcka.
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare