Japp. Jag har den här hemma :-) Tycker det är en bra tidning.
#1 Okej, kanske skrev lite knasigt men menade alltså vad ni tyckte om reportaget som tas upp på många bloggar just nu?

Har inte Body som tidning, har ingen egentligen ännu.
Men det där får mig nog att rygga tillbaka lite ännu mer.
Killarna är väll näst intill nakna också, och är väll för att visa så mycket muskler som möjligt men att låta tjejer visa halva brösten, ne det är nog lite för mycket, och tror man mister respekten för dessa kvinnor i detta sammanhang ännu mer. missförstå mig nu inte för dem får nog mycket respekt men med tanke på hur kvinnor blir objektifierade och skall se snygga och sexiga ut i alla sammanhang oavsett tillställning så blir det lite att det man ser ner på kvinnor i dessa sammanhang.
Ni förstår nog kanske lite vad jag försöker säga, e inte helt med idag :P
Medarbetare på Science Fiction
#2 Ahaa. Var väl kanske jag som missade lite info :-)
Kan tycka att det är lite långt att gå i tidningen med sådana bilder, men jag antar att det är för att dem vet att det säljer.
Jag hindrar inte mig själv från att köpa tidningen bara för det var det här uppslaget, utan pga annat intressant som lockade mig. Resten bryr jag mig inte om. Det där är inte ett ideal jag följer iaf, så jag tänker inte gräma mig över de bilderna. Dem är där nu tryckta i tidningen. Går inte att göra något åt det mer än att uttrycka sina åsikter.