Träning iFokus

Träning

Etikettstyrketräning
Läst 2137 ggr
Bergspuman
0

Psykningar i all vänlighet :)

Igår blev jag full i skratt när jag hade PT-träning.

Jag fick syn på en trästång i ett hörn som han gav mig första gången vi tränade och jag för första gången fick göra den här enormt jobbiga "korridor-övningen", dvs. djupa utfallssteg ungefär 30 meter i följd. Det blir runt 16-17 steg. Övningen med bara trästången gjorde mig helt tvärslut första gången vi körde den.

Nu är jag så stark att jag ledigt hivar upp 15 kg-vikten i armarna och kör 5 rundor med den.

Minns när min PT nämnde att en av hans manliga klienter använde 15 kg, och hur jag tänkte för mig själv både att HUR ska jag någonsin kunna orka det??? samtidigt som jag tänkte: JAG S K A ORKA DET FRAMÖVER!

Det roliga är, att min PT nu berättade att han just fått en ny manlig klient, som han introducerat till den här övningen. Och i förbifarten sa han att han hade en kvinnlig klient som brukar köra med 15-kg vikten (jag) och i samma andetag föreslog att de skulle börja med 5:ans vikt Flört.

Ha ha, kan bara föreställa mig vad den killen tänkte när han hörde det Skrattande. Hoppas han blir sporrad, för det blev jag nämligen Glad

fotokrafs
0

Jupp, ibland är det peppande med psykningar Skrattande

Han blev säkert sporrad