Träningsbloggare
Någon som kan tipsa om några sköna träningsbloggare där ute i träsket?
Här kommer mina favoriter:
Putt!
Jag tipsar om min nystartade träningsblogg

Kommer lägga in min när jag har något att skriva om :D
Tips 1: fitness och hälsa. Karin, som bloggerskan heter, är jätteskön och kommer med många tips och råd inom träning, hälsa och kost.
Tips 2: jag vill också vara snygg… och smal. En tjej som en dag bestämde sig för att gå ner i vikt och nu löper som en galning! Härlig inspiration.

Nu skjuter jag kanske mig själv i foten… Men här är min träningsblogg:
LaSadie's träningsblogg
Min blogg handlade från början främst om min viktresa efter min gastric bypass. Men numera är det mest träning… 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Glömde länkmarkera: Maggans nya liv
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Jag följer Sofi Lindbergs blogg, mycket träning och vardag. Hon är ung och språket är inte jättebra, men bloggen är så himla charmig och inspirerande!
Vad kul att det kommer in lite tips på bloggar!
Jag tipsar om mnin blogg som är tänkt att fungera som en inspiration, peppning, stöd och glädje :)
Skriver här om min viktresa jag gjorde förra året, om mina erfarenheter kring viktminskning. Faror och fördelar, tips och resultat. Samt om min träning som jag har kommit att bli beroende av. Titta gärna in :)
Jag har inte skrivit så mycket mer än ett inlägg i min blogg än, och har inte kommit igång med träningen..
Har dessutom härmat nilma, vars blogg förhoppningsvis gav mig lite motivation..
Men behöver pepp, motivation, och annat bra att höra!
Don't know how to start..! :O
Min blogg: Michaela i form
Nu kan ni följa min blogg, Ur Form, via bloglovin' om ni har det :) Annars går det bra att lägga till den i favoriter ;)
Har tyvärr inte kommit igång med träning än, då jag legat sjuk hela veckan, men hoppas vara igång till helgen eller måndag igen!

Puttar upp tråden om någon har en träningsblogg som de vill dela med sig av