Träning iFokus

Träning

Etikettträningstillbehör
Läst 2985 ggr
freck
2011-01-20 22:37
0

Prestationshöjare?

Någon som har tips på prestationshöjande preparat som ni vet fungerar?

Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare

[ErikSvensson]
2011-01-20 23:44
0

Mentalt eller muskulärt sett ? Koffein för sinnet och Kreatin för musklerna, det är väl de två som faktiskt fungerar och är lagliga.

freck
2011-01-21 18:53
0

Nu finns det mär än koffein och creatin som prestationshöjande preparat som är lagligt! gå in på Gymgrossisten.se så får du se vilken uppsjö av olika preparat. De vill säga att de ena är bättre än de andra. Och därför vill jag veta om någon har provat något bra prestationshöjande medel.

Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare

[ErikSvensson]
2011-01-21 18:59
0

Japp det finns en uppsjö av preparat som lovar mer än dom håller. Det enda som mig veterligen funkar bra är Kreatin och koffein. Ska du ha något så köp dessa två, allt annat är att kasta pengar i sjön.

Soffe
2011-01-22 15:19
0

Jag kör med Creatine Xplode från Olimp. Skickar med länk till produkten. Riktigt bra Kreatin tycker jag!

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/creatine-xplode-500-g

freck
2011-01-23 13:58
0

problemet med creatin är att man samlar på sig en jävla massa vätska, vilket inte är så bra nu när jag håller på att tävla med mina kollegor vem som kan gå ner 6 kg snabbast:/

Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare

Soffe
2011-01-23 15:52
0

#5 Det här kreatinet samlar man inte på sig så mkt vätska som med monohydrat, för det innehåller inte monohydrat i det här kreatinet, utan andra sorts Kreatin som tas upp på annat vis i magen-kroppen. Men det är väl just så att en viss del vätska samlar man på sig med Kreatin.