Träning iFokus

Träning

Etiketttips-inspiration
Läst 2287 ggr
[YlvaP]
0

Nya hörlurar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja egentligen ville jag hae den nya iPod nanon men det får jag inte så jag beställde mig ett par nya in-ears. Rosa eftersom jag älskar rosa. Det höjer stämningen inför träningarna där jag kan lyssna på musik.

Vad hr ni för lurar när ni lyssna på musik? Dom jag beställde är från Skullcandy.

LaSadie
0

Jag har trånga öron ingångar så jag använder hörlurar med öronkrok Glad Har nu ett par från Philips, denna modellen ungefär. Dom är bra när man springer och skuttar omkring, samt att man kan ta ut själva hörluren ur örat så man hör lite omkring

[YlvaP]
0

Okej. Är dom sköna att ha på sig? Jag kan tycka att det måste kännas obekvämt att ha dom hängandes över öronen. Dessuyom hatr jag glasögon.

LaSadie
0

Nej nej, det är så himla bekvämt och man slipper oroa sig för att de ska hoppa ut. Jag kommer nog alltid använda hörlurar av den modellen (tills dom kommer på nått ännu bättreSkrattande). Jag har glasögon med ibland men stör mig inte, kanske mest för att jag absolut inte kan ha den vanliga modellen

fotokrafs
0

#1 Tack för tipset!
Har förut tänkt att de ser obekväma ut, men de verkar värda att kollas. Skrattande

[Norrbysa]
0

Jag kan inte ha några av dessa typer av hörlurar. Tycker mina öron ser normala ut men tydligen är de inte de. :-(

Hörlurar med bygel över huvudet är det enda som fungerar.

LaSadie
0

#5 Vad är "felet"