Träning iFokus

Träning

Etiketthemmaträning
Läst 1965 ggr
Bergspuman
0

Min innecykel har brakat, BLÄ

Hade tänkt slippa ge mig ut idag eftersom det snöar så.

Men eftersom jag måste ha ett träningspass idag får jag ge mig iväg till gymet i alla fall, grr.

Innecykeln paj, displayen visar bara sammelsurium och det går inte att ändra inställningarna.

SUCK!

[YlvaP]
0

Vad trist. :(

LaSadie
0

Usch vad tråkigt… Idag vill man inte ge sig ut. Jag skottade lite…. det var jobbigt

guraknugen
0

Men att skotta är ju träning det med… men man kan ju få ont i ryggen också. Skottade min parkeringsplats för första gången nyss. Hade man skottat den från början hade det nog inte varit lika jobbigt nu med alla isflak som skulle hackas igenom… Men fint blev det till sist! Och jag fick hjälpa en stackars granne som kört fast på sin parkeringsplats med sin fyrhjulsdrivna Golf…

Bergspuman
0

Jaa, förra året fick jag nog av snön i mitten på mars och fick ett ryck och skottade bort all snö från balkongen, tog in och smälte den i badkaret.

Ingen höjdare för en gammal diskbråckspatient. Hu vad ont i ryggen jag fick, det tog månader innan jag var bra igen och det gick många pengar till naprapatbesök. Så det gör jag inte om Skrikandes.

[YlvaP]
0

Usch då. Var det inte bara att slänga ut det från balkongen än att ta in det. Hihi

Men jag förstår. Jag har problem med ryggen ganska mycket. Får ryggskott av att ligga i ungarnas säng och tar evigheter för den att bli bra.