Vad har du lyckats med under 2010?
Vad är du mest stolt över under 2010?
Själv är jag mest stolt över att ha tappat 13 kg sedan slutet av september, och mer ska det bli :)

Låter jätte negativt… men jag har inte lyckats med någonting iår
Eller jag fick klar uppstatsen igår samt körkortet annars har det varit ett ganska nattsvart år i form av prestationer.
Jag har blivit av med 11 kg sedan mitten på augusti.
Jag har blivit av med min envisa järnbrist och fått upp värdena till 29, från att de i februari 2009 låg på 5,5 (normalt ska vara mellan 10 - 90).
Jag har satt igång träningen på gym igen och kommit i urbra form på bara ett halvår. Min PT säger att jag är ovanligt stark. Kondisen kan fortfarande förbättras, men jag är på god väg.
Jag har drivit upp min skicklighet i matlagning och bakning ytterligare ett snäpp.
Ja, det var några saker! 
Vet inte… skulle i så fall vara att jag satte igång och började träna detta året.
När jag väl börjat var det svårt att sluta. Har haft turen att vara "frisk och kry" sedan jag började träna i somras.
Jag är glad att jag gått upp i vikt. Väger nu mer än jag någonsin gjort, 8 kg mer än vad jag gjorde när jag vägde som minst detta år. Vet inte om jag bara inbillar mig, men tycker att min rumpa ser snyggare ut i byxorna. Kan tillägga att jag inte tränar för att få en snygg bikinikropp (det kommer jag ändå aldrig ha), men jag säger inte nej till mer rumpa :)