Sportbehåar
Någon som har någon bra sportbehå att tipsa om här? Jag har själv provat en från Shock Absorber är mycket nöjd med den och har nu fått äran att prova en från Swegmark. Det ska bli intressant!

Jag har små bröst så behöver inte så mycket stöd. Men jag har ett par från Nike som jag köpte i USA för två år sedan. Sedan är den andra från craft tror jag… Den funkar bra med. Men det är ju hur mkt stöd man behöver som avgör vad som funkar. En med större bröst behöver troligen mer…
Ja, det är det ju klart! Jag har väldigt stor byst och behöver lägga ca 500 kronor på en vettig behå eller träningsbehå, så för mig är det väldigt viktigt att kvaliteten är på topp!
Vad roligt att den här tråden kom upp nu för jag går nämligen i tankar på att köpa en ny sport-bh. Har något billigt som jag inte vet fabrikanten på.
Och jag är också glad att jag har en liten byst. Blir inte så komplicerat då.
Nu är det ju rea i butikerna så jag ska nog in och kolla de BH:ar de rear ut.
Jag är glad. Är du?
Jag har C/D kupa och har en från Casall, den är jättebra tycker jag. Håller verkligen bysten på plats, det blir nästan som pansar och så ska det vara - den ska inte kunna röra sig.
#4 Håller med men det är skiitsvårt att hitta en till mig med det kriteriet, haha!
#5 Börja designa egna? Måste ju finnas fler storbystade tjejer som älskar att sporta.
#6 Haha, ja det är ju en affärsidé klart!
Casall och Champion brukar vara bra. Fast jag har gjort mig av med alla tränings-bh:ar för jag tycker att jag blir så varm av dem. Har liten B-kupa, så jag behöver ingen BH för träning vid maskinerna på gymmet. Skulle jag springa kanske jag skulle köpa en.