Whats the name of the game?!
Är det någon mer än jag som har fastnat för att se football? Jag och min sambo har fastnat total! Jag såg en match mellan Kansas City Chiefs när jag var där för två år sedan och nu när det går på kanal 10 är det så skoj att se igen :) Reglerna är lite svåra att förstå ibland *s* men det är trevligt att se fysiskt spel där de inte spelar över (som på fotboll).

Sen är så trevligt att se att det inte är hulliganer på matcherna som förstör det hela… Det är det värsta med fotboll just nu.
Jadå, tittar nu tom på Denver Broncos mot New York Jets, spelar med några kompisar i en fantasy league där jag ju ligger tvåa av 14 lag och det ser ut som att jag kommer att vinna veckans match också :)

Det gör jag med
Så spännande, väldigt jämt.
Ååå grattis, håller tummarna för dig! Vart spelar du? Via en hemsida?
Nej, för min del är det snarare så att ja tröttnar på fler och fler idrotter och när det gäller lagidrotter i synnerhet är jag otroligt trött på allt. Fast vissa lagidrotter har jag ju aldrig gillat, såsom basket, amerikansk fotboll, baseball och säkert några till som jag inte kommer på just nu.
Och numera går i stort sett alla individuella sporter också bort. Så otroligt ointressant att se vem som har dopat sig bäst för dagen.
Roligare att ge sig ut i skogen med frun och jogga lite, det är nog i princip det enda i idrottsväg som jag är i närheten av. Eliten får idrotta helt utan att jag lägger mig i eller bryr mig.

#4 Okej, men att titta och utöva är helt olika saker 
#5: Precis. Det finns sporter jag kan tänka mig att utöva, men knappt någon jag kan tänka mig att titta på. Det skulle vara lite udda sporter i så fall, men just nu kan jag inte komma på vad.

Intressant :)

Av helgens mather så är matchen mellan Eagels och Giants den mest spännande. Att de spelade skit tills de sista sju minutrarna och sen gjorde de sista touchdownes och sedan vinna! Helt galet!!!