Träning vecka 40
Skrev inget förra veckan. Usch på mig.
Den här veckan har jag kört endast ett PT-pass och det var idag. Det gick bra på korridorövningen, oväntat bra men så ville han att jag körde 2 vändor baklänges oh en av dem med 10 kg vikten, DET var jobbigt!
Armarna blev som bly, händerna blev svettiga och vikten gled mellan händerna på mig.
Sedan gjorde jag 1 timme på löpbandet, snabb promenad och det gick bra och svetten dröp.
Jag återhämtar mig otroligt mycket snabbare nu när järnvärdena är som de ska.

Järnvärden gör otroligt mycket! Äter du vitaminer eller järntabletter? Jag äter nu MittVal kvinna och märker hur mycket det gör iallafall med orken, somnade nästan lite närsom på dagen och nu så har jag inga problem 
Äter inte järntabletter längre, vilket jag gjort i drygt 1,5 års tid (Hemofer). Jag behöver "bara" ta dem nu ca 10 dagar per månad i samband med mens, för att säkra att jag täcker upp för blodavgången (blöder ganska mkt, har alltid gjort).
Anemi ställer till med en hel del. Inte bara blir man trött och orkeslös och flåsig, jag fick även huvudvärk titt som tätt och blev förkyld väldigt ofta. Är sååå glad att det problemet nu är ur världen!

#2 Vad härligt