OT: Michaelalundgrens tråd
Här tänkte jag försöka dela med mig av hur det går för mig och min träning.. Jag som är så omotiverad.
Igår lämnade jag iaf in avtalet för ett gymkort som jag också kan träna gruppträningar på. Känner mig konstigt nog taggad, och nu längtar jag tills kortet trillar ner i brevlådan.
Härligt att ha börjat någonstans i alla fall :D Det går säkert kanonbra!
Igår började jag, och chockade nog de flesta :P
Inte för att det blev ngt längre jogging/promenad pass men ändå.
20 min var jag ute och gick/joggade varannan minut. Orkade med totalt 7 min jogging. Så då blev det 13 min gång. Men sen har jag verkligen sämst kondis och är hur otränad som helst också.
Får se vad jag gör idag :)
Heja heja! :D
Du, vad var det för adress till din blogg nu igen?

Det blir nog bra det dar! Maste fa tipsa om att ha en mp3 och blandat lugnare och snabbare latar. Jag springer nar de i loptakt spelas och sa gar jag nar de i promenadtakt spelas :) Da peppar man sig sjalv lite extra genom att tanka "bara en refrang kvar, SEN far jag ga!"
// Amanda
#3 Michaela i Form :)
#4 Hade en ipod med mig igår, men högtalarna var totalkass, så jag tog av mig de :P
Igår kom gymkortet hem på posten, så får se om jag kommer iväg på till Core idag :) Beror på om jag jobbar över eller inte! Kanske tar en sväng dit, så jag ser hur det ser ut, och inte går vilse :)
Hjälp.. Nu blir det så där igen.. :/ Motivationen tryter!
Har varit jätte taggad och bestämd hela dagen, men ju mer klockan närmar sig 17 och hemgång så känner jag nästan ångest istället.. Dels för att jag är så satans jäkla trött (JÄMT!), och sen för att jag vet att jag kommer få stressa järnet. Skiter det sig i trafiken så är det kört.
Så nu ligger tankarna på att jag ska dra igång nästa vecka istället, när jag förhoppningsvis har en tidig vecka. Kommer iaf ha gymgenomgång på måndag kl. 20.

Det ar sa jobbigt att vara trott hela tiden, men man brukar ju faktiskt bli lite piggare nar man hallt igang ett tag! Det galler bara att ta sig over de dar forsta gangerna :)
// Amanda
Igår kom jag iväg till gymmet för en introduktion, tyvärr dök inte ledaren upp, men jag och min sambo tränade på lite själva ändå. Min sambo har tränat tidigare. Blev väl en timme eller ngt, och idag är jag verkligen seg i armarna.. Gelearmar..
Ska dit imorgon igen, och då hoppas jag på att hon dyker upp.
Sen på lördag planerar jag på att gå på afrodans :)

Vad bra!! Det blir nog bra det dar! :)
// Amanda
Igår fick jag genomgången på gymmet. Känns bra :)
Får se när jag åker dit nästa gång!
Blir förmodligen afrodans på lördag :)
Igår blev andra vändan på gymmet.
Hann inte med förra helgen, och har legat sjuk i veckan.
Eftersom jag är otränad och inte har någon kondis än, så tar vi vilodag idag och gym eller grupppass imorgon :)
Igår blev det 1h BodyBalance.. Och oh my lord vad det var jobbigt! Jag som verkligen inte har någon stryka, kondition eller uthållighet att skryta med.. :O
Musklerna bara skakade vissa gånger och jag vill GE UPP…! Men Jag tog mig igenom nästan alla saker.. Visst, långt ifrån snyggt.. Men jag gav det en chans.. Tror det blir på tisdag igen :)