Träning iFokus

Träning

Etikettstyrketräning
Läst 1289 ggr
Bergspuman
0

Träning vecka 37

Förra veckan bröt jag igenom något slags vall eftersom jag har orkat börja med 40-45 minuters konditions- / fettförbränningsträning direkt efter gympasset.

Idag har jag ökat ytterligare en platå som det känns, eftersom mina djupa utfallssteg med vikt i händerna gick lysande bra, så bra har det nog aldrig gått! Jag fick beröm för utförandet och jag orkade gå rejält djupt ner, nästan med knät i golvet.

Tack vare att den övningen flöt så bra, fick vi tid att göra flera extraövningar, bl a en för pectoralis och benpress.

Jag körde 45 minuters snabb gåing efter styrketräningen. Efteråt värkte både kroppen och fötterna, och idag har jag lite träningsvärk men känner mig sååå tillfreds!

Vad månde bliva? Får jag bara slippa förkylningar borde jag vara ännu mer i trim vid jul. Ser man på 1-2 års sikt kommer jag att vara i toppform!

Skrattande

HannaM
0
Bergspuman
0

Torsdagens träningspass gick också bra, men korridorövningarna var SKIT-påfrestande, fjärde rundan sa jag ifrån, fick yrsel, så vi lade av. Men däremot "persade" jag på torrsimsövningen. Och så testade vi några nya övningar idag. Och Chinsen och dipsen gick rejält mycket bättre än förra gången.

Och så klämde jag 50 minuters snabb gåing efteråt.

Sedan var jag helt SLUT!

Tror inte jag tränar mer denna vecka, men istället blir det svampplockning på söndag.