Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 1393 ggr
[ingvarisbjorn]
0

Vattenflaskan stulen för 4:e gången!

Vi som snör på löparskorna trots värmen vet ju alla att vätska är A och O. Själv dricker jag som en kamel under passen.

Men här i Karlstad verkar det finnas en "sport" som är ungefär lika populär som löpning och det är vattenflaskstöld/sabotage!

Mina vattenflaskor har blivit tömda, fått korkarna bortkastade eller blivit helt och hållet stulna. Jag blir så himla upprörd när folk inte vet skillnad på "ditt" och "mitt".

Senast igår stals sambons flaska, och till min belåtenhet jagade han efter den misstänkta tjuven och fick faktiskt tillbaka sin flaska som personen i fråga hade "hittat".

Ber om ursäkt för mitt negativa inlägg, men jag blir så himla arg och besviken när folk bara förstör. Rynkar på näsan

[Malin]
0

Men vad är det för människor? En vattenflaska med någon annans saliv och grejer på? Och sabotage, ja, det är helt sjukt vad det finns för folk alltså!

[ingvarisbjorn]
0

Ja, det är ju så himla larvigt. Funderar på att skriva "jag har mjältbrand" eller något på flaskan så kanske folk låter bli den, haha Tungan ute

[vaargen]
0

Vilket tjuvaktigt område bor ni på egentligen? Aldrig hänt mig varken på kronoparken eller skutberget.

[ingvarisbjorn]
0

Bor på kronoparken, men har fått flaskorna plockade både där, utmed klarälvsbanan och i norra kroppkärr. Har uppenbarligen lyckats springa där de värsta rövarna och banditerna håller till…

elyse
0

Men jag förstår inte, ställer du ifrån dig flaskan och springer ifrån den, eller hur menar du?

tantan
0

hmm, verkar som det är dags att skaffa ett vätskebälte? synd att det ska behöva vara så men kanske hellre det än att inte ha vatten.

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

[ingvarisbjorn]
0

#5 Ja, jag ställer ifrån mig den för att sedan återvända till samma utgångspunkt för vattenpaus.

#6 Har faktiskt en camelback (vätskeryggsäck) men det är ju inte så kul att behöva släpa på 1-2 extrakilon bara för att folk inte kan hålla fingrarna i styr Obestämd

[Malin]
0

Ååh, blir så irriterad på folk som inte vet skillnaden på mitt och ditt!

Bergspuman
0

Sätt en etikett på flaskan: Obs! Den här flaskan brukar jag använda för att ta kisspaus i!

Skrattande

[ingvarisbjorn]
0

#9 Haha, det ska jag nog baske mig ta och göra!