Träning iFokus

Träning

Etikettkost
Läst 2445 ggr
[Malin]
0

Hur sunt äter du?

Visste du att I Form har flertalet olika tester man kan göra på deras hemsida. Ett av de är "Hur sunt äter du?" och mitt resultat blev:

Relativt Sunt

Hur sunt äter du? Hur sunt tror du att du äter?

Till testet

MeMilly
0

Jag trodde inte jag åt bra alls, men fick också "relativt sunt" Tungan ute

[Malin]
0

#1 Bra där! :)

KaosetsGudinna
0

Haha jag fick också relativt sunt. Och då angav jag att jag äter skräpmat 3-5ggr/vecka.

[Malin]
0

#3 Hahaha, något fel på testet?

[Tassy]
0

Jag fick också svaret "relativt sunt". Jag äter knappt något skräp alls, äter frukost, lunch, middag + ett mellanmål. Frukt någon gång i veckan. Glad

AnneN
0

Jag fick också relativt sunt och det var väl ungefär vad jag hade trott också.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SaraC
0

Jag fick "Du äter nyttigt".

Jag tycker själv att jag äter sunt.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Aviendha
0

Testet suger ^^

Jag fick "Du äter relativt sunt", vilket jag inte kan påstå att jag gör. Sist jag kollade täcker man inte in hela kostcirkeln och kaloribehovet med te och macka och var fjärde dag middag.

Min mat är under all möjlig kritik, och inte ens på fyllan kan man av snällhet kalla det "relativt sunt".

HannaM
0

Är innte på samma som #8. Kasst test. Sen att alternativet aldrig inte finns på läsk och alkohol stör mig, 0-2 är liksom inte samma sak som aldrig vilket det är i mitt fall.

[vaargen]
0

Håller med om att testet är dåligt bara det att dom har slagit ihop vatten/mjölk/juice säger en hel del…

Sehvrin
0

Enligt testet "relativt sunt", vilket jag tycker stämmer. Jag tänker dock inte jättemycket på vad jag äter, så länge det är gott Flört (fast det brukar involvera grönsaker och inte skräpmat)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[Malin]
0

#10 Haha, ja det var en intressant kombination!

[Trojasmatte]
0

Jag fick relativt sunt. Ibland har jag perioder då jag äter väldigt onyttigt. Skräpmat, godis, chips, chokladbollar osv flera gånger i veckan. Fast annars äter jag ganska bra. Sallad äts ofta, inga onyttigheter förutom en dag i veckan.

NaimaG
0

Fick relativt sunt men jag störde mig på alla dessa 0-3 ggr/dag osv.

Ailurofil
0

Fick också relativt sunt. Störde mig ganska mycket på att det inte fanns en ensild 0 . Tror det hade gjort resultatet mycket bättre =)

[Malin]
0

#15 Ja, jag håller med dig där :)