Äntligen har jag kommit igång !

Härligt - kört hårt!
Har du några långsiktiga mål med träningen?
#2:
Tackar!!
Joo, , det har jag , vill gå ner i vikt och förändra kroppen , få igång mitt mående och konditionen! + att jag har ont i rygg och axlar , ska få en PT imorgon bitti som ska hjälpa mig med maskinerna , så jag inte lyfter fel och för tungt i början!
HH 🙂

En PT är bra av många anledningar. Inte minst för att man får någon att svara upp till och som man vill ska vara nöjd. Det räcker långt. Om du har möjlighet att sätta upp långsiktiga mål och avstämningar med PTn så gör det… :)
#4:
Tackar för respons!
Ska verkligen höra med PT:n om det . Sen kanske jag kan få lite kostråd med , inte fel. Jag är en sådan person som "ger järnet" och kan tröttna med träningen . Denna gång ska jag lyckas!
HH 🙂

Då är du som jag och sådana som vi behöver någon som håller oss i örat… :)
#6:
Ha ha . . 😊😂😄
Det kan man verkligen säga , självklart lyfte jag ’fel’ igår , så när jag kom hem svällde min hand upp och jag fick ett blåmärke , 🤪 typiskt mig.
Ska be min PT om råd imorgon. 😋
HH 🙂

Åh nej, typiskt. Du får koncentrera träningen på kondition och andra muskelgrupper tills handen är bra igen.
#8:
Tack!
Joo , min PT sa likadant . 😊
Imorn bitti ska jag börja att gå på gåbandet , sen ta maskinerna för benen . 😊
HH 🙂
Hur har det gått?
Stolt ägare till tre La permer
#10:
Det har inte gått bra, tog en paus från detta .
Tar promenader och försöker att inte äta socker och godis .
Tar en dag i taget .
Tänk om jag kunde va så duktig som du .
HH 🙂
#11 Det är bara att ta en sak i taget.Jag tycker att det är enklast att helt avstå från socker.Lite socker triggar i alla fall mig att äta mer socker.
Stolt ägare till tre La permer
#12:
Tackar !
Helt rätt , ska ta bort sockret helt !
Tack för din stöttning! 😊
HH 🙂