App - stegräknare?
Hörrni, finns det någon app med stegräknare? Och nej, jag vill inte ha Runkeeper för den använder jag redan. Skulle vilja mäta hur många steg jag går på en dag, och inte "långa sträckor". 🙂
Accupedo 👍
moves = tummen ner
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Åh ska kolla upp den 🙂 Tack! Kan man ha den igång hela dagen typ? Så man kan se hur många steg man tagit under hela dagen?
Dessvärre behövde man ha iOS 8.1 på Apple eller vad det nu stod… Så kan inte använda appen.
#2 jag har igång dygnet runt #3 synd förmodligen behöver du det med de flesta appar idag :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
En variant kan vara ett aktivitetsarmband exempelsvis jawbone och bara använda dess app.
#5: Min pojkvän har ett sånt, och jag är så avis.. 😊 Hade själv skaffat mig om jag hade haft råd (fattig student). Får se om jag kanske kan önska mig ett i födelsedagspresent. Dock är jag inte alls sugen på att önska mig ett sådant i paket. Haha.😃
#6 Kolla på netonnet där finns det aktivitetsband från 199 kr, det är kanske mer överkomligt när man är fattig student.
#7: Jo, jag får kika, men håller kvar tråden här om det finns någon som kan tipsa om appar 🙂 Iphone 5 har ju stegräknare 'automatiskt' i telefonen, men jag har en gammal iphone 4 som inte ens går att uppdatera mer.
Jag använder mig av WalkLogger. Den ligger och jobbar ( tar inte alls mycket batteri, har inte märk skillnad i alla fall ) hela tiden och mäter av varje steg du tar. Tycker jag är jätte effektivt eftersom att jag försöker gå runt 10 00 steg varje dag! :) så visar den hur många du gick förra veckan, i månaden osv. Jätte effektiv och enkel app :)
Medarbetare på djurparker För mer bilder http://nouw.com/theresefoto