3 dagar i rad?
Jag undrar om man kan gymma 3 dagar i rad?
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
Ja, Det finns dom som gymmar varje dag.
Men du bör köra varierat :)
#1 Alright, då kör jag idag med. :) Tränar ben under nästan varje pass så jag kanske bara ska köra lite ben och mer armar + mage/rygg idag.
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
Jag gymmar 7dagar/vecka. Funkar finfint och ger inte minst väldigt mycket gains om man lägger upp träningen rätt.
Har alltid hört att man behöver ge kroppen tid att få vila. Men skulle nog inte skada om du körde 3 dagar i rad om du varierar vad du tränar. Under skolan tränade jag mån - tors varje dag, men gjorde arm en dag, ben en annan osv.
Medarbetare på djurparker För mer bilder http://nouw.com/theresefoto
Kö 6 dagar i veckan, varierat och två rena kondispass, funkar bra för mig.
Säger som de andra - ja, men du bör köra olika muskelgrupper. Inte ex. rygg två dagar i rad, ha iaf en vilodag för just de musklerna :)
Jag går på gym 5 dagar i veckan och det sker då från måndag-fredag. Jag måste ha det på det viset annars blir det tungt för mig om jag skulle gå varannan dag.
Jag kör på olika muskelgrupper. Fungerar fint.
Jag tränar MMA på måndagar, brottning på tisdagar, tung styrketräning på onsdag, MMA torsdag och gymträning fredag och lördag, vilar söndag. Går absolut att träna flera dagar i rad, jag mår iaf bra av att träna såhär mycket och såhär tuffa pass. :)