Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 1039 ggr
Officielle
1

3 dagar i rad?

Jag undrar om man kan gymma 3 dagar i rad?

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

[Outlawly]
1

Ja, Det finns dom som gymmar varje dag.

Men du bör köra varierat :)

Officielle
0

#1 Alright, då kör jag idag med. :) Tränar ben under nästan varje pass så jag kanske bara ska köra lite ben och mer armar + mage/rygg idag.

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

:holmgreen:
2

Jag gymmar 7dagar/vecka. Funkar finfint och ger inte minst väldigt mycket gains om man lägger upp träningen rätt.

TerreJ
2

Har alltid hört att man behöver ge kroppen tid att få vila. Men skulle nog inte skada om du körde 3 dagar i rad om du varierar vad du tränar. Under skolan tränade jag mån - tors varje dag, men gjorde arm en dag, ben en annan osv.

Medarbetare på  djurparker                                                                                                                       För mer bilder http://nouw.com/theresefoto

[LadyK]
1

Kö 6 dagar i veckan, varierat och två rena kondispass, funkar bra för mig.

lisa90
0

Säger som de andra - ja, men du bör köra olika muskelgrupper. Inte ex. rygg två dagar i rad, ha iaf en vilodag för just de musklerna :)

[Devya]
0

Jag går på gym 5 dagar i veckan och det sker då från måndag-fredag. Jag måste ha det på det viset annars blir det tungt för mig om jag skulle gå varannan dag.

Jag kör på olika muskelgrupper. Fungerar fint.

Eriky
0

Jag tränar MMA på måndagar, brottning på tisdagar, tung styrketräning på onsdag, MMA torsdag och gymträning fredag och lördag, vilar söndag. Går absolut att träna flera dagar i rad, jag mår iaf bra av att träna såhär mycket och såhär tuffa pass. :)