Vibram fivefingers
Jag undrar hur många som har fivefingers här? :)
Själv har jag två par, KSO och Komodo sport. Jag har alltid fått ont att gå med min högerfot/benhinnan förut med även "de bästa" löparskorna för mina fötter. Sen köpte jag komodo sport för snart ett år sen och de har räddat mina fötter! <3 Är så glad att jag hittade dessa skor. Jag går för det mesta i mina KSO nu, då jag egentligen köpte för små komodo sport. Men jogga blir det i de grövre då jag lätt får lite ont i benhinnorna med de tunnare.
Nu funderar jag på att köpa ytterligare ett par, Trek Ascent då jag gärna går i skog å mark men har hört att de även fungerar till löpning.
Dela gärna med er vad ni har för skor och lite till!
Härligt att du hittat rätt. Här inte provat då det inte funkat med min kropp. Jag hade ont i benhinnorna förut men sen jag fick hålfotsinlägg försvann det så kanske ska pröva nu.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag har haft ett par komodo sport innan. Men jag tyckte inte mina tår satt nå bra i skorna. Stortån satt bra men alla andra tår hade typ 1 cm kvar ut. Och jag har haft problem med låg hålfot. Använde skorna typ 3 gånger sen sålde jag dem. Tycker dom är rätt fräna :D dom är dock inte gjorda för mina fötter!
Mina tår passar perfekt så jag verkar ha tur!
Ja det har du vekligen! Jag har ärvt tår av min far som är krokiga och vill helst ligga under varandra ;)

Jag tränar inte, men har vibrams att promenera mm i, de är underbara!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.