Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 613 ggr
Gambino19
2015-05-03 09:49
0

hjälp?

Hej, jag har ett litet problem! jag idrottar och så, jag har bra hälsa och så.. men skolidrotten.. vi ska typ ha någon sak imorgon där vi ska visa att vi kan göra massa saker.. och det som jag inte kan är typ att man ska göra volt i ringar eller så.. men måste man kunna det för att få godkänt i idrott.. jag menar det är den enda saken jag inte kan.. och om jag ska försöka(vilket jag gjort många gånger) så kommer jag skämma ut mig:(

VildaVittra
2015-05-03 10:03
0

Jag har jättesvårt att tro att det är så höga krav för att bli godkänd, det brukar mer vara att man ska åtminstone försöka sig på de olika momenten. 🙂
Ringar och jag är ungefär som en flodhäst som försöker dansa balett, så du är inte ensam, långt därifrån. 

Och gör dig rolig över dig själv, då skrattar folk med dig och inte åt dig. Som när du misslyckas och ramlar på näsan så kan du just säga "Jag är lika graciös som en flodhäst som försöker dansa balett".

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Scorpio97
2015-05-03 10:28
0

Läraren kan inte ge dig underkänt så länge du försöker. I så fall skulle jag aldrig klara idrotten, haha. 

Själv är jag allmänt ograciös och otränad, och precis som du så är jag rädd att skämma ut mig på ringarna (och massa andra grejer). Så några år har jag bett om att få stanna kvar fem minuter när dom andra går och duschar istället, och göra mitt då. Så behöver man i alla fall bara skämma ut sig för läraren (;

//Jessie