Sko tips sökes!
Nu är jag på jakt efter ett par skor som jag kan använda i sommar då jag ska jobba och därmed kommer stå/gå hela dagarna. I vanliga fall går jag bara runt i helt platta skor typ converse och ballerinaskor eller klackar vilket inte känns optimalt för fötterna. Jag letar nu efter ett par skor med lite mer stöd i som gärna får vara så billiga som möjligt då risken är att de blir förstörda under jobbperioden plus att jag förmodligen inte kommer använda de så mycket alls senare. :)
Alla tips mottages tacksamt.(Optimalt vore om de finns i någon fysisk butik men även onlinebutiker fungerar) :)
Skönaste skorna är foppatofflor, äkta eller fusk.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 Kanske skulle ha nämnt i inlägget att tofflor av alla dess slag avstås i och med att man kan behöva springa i korridorer, stå på blöta och hala ytor och dessutom ska jag cykla dit och tillbaka vilket gör att jag söker skor av "träningsmodell" :)
Håller annars med om att foppatofflor är bekväma men vet av erfarenhet hur halt det kan bli med dessa på ibland. :)
Gå till valfri sportbutik och köp ett par outdoor eller löpardojjor som du tycker är sköna. Är inte svårare än så!
Med vänliga hälsningar
Chess
Har du inte någon outlet i närheten? Typ stadium eller så. Där brukar det finnas att välja på :)
Gå till XXL, eller kanske någon annan sportaffär. Där kan man beskriva vad man har för behov så hjälper det än hitta den ultimata skon :)
Pretty wise //
Tack för all hjälp! I och med att jag "bara" sökte en billig träningssko så slutade det med att vi åkte till en lokal outlet där jag fick tag på ett par billiga, snygga och bekväma skor! Kommer va perfekt att jobba i :)