Vilket aktivitetsband?
Vilket aktivitetsband rekommenderar ni till vettigt pris som går att synka med runkeeper?
Som mäter sömn, steg, kalorier….
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har FitBit Flex! Super!
/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |
#1 Kollat fitbit men ganska dyra de jag hittat 😕
har också fitbit flex och jag älskar den. har inte kollat om den går att synka mot runkeeper.. ska kolla upp det.
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Rekommenderar också fitbit flex! :)
Hört bra om fitbit men de jag hittat har varit för dyra för mig 😕
#5 Vad har du för budget? :)
#6 Max 500 kr.🙂
#7 Då kanske Sony SmartBand SWR10 skulle vara något? Förutsatt att du har en Sony mobil då :)
#8 Japp har en sony z3 compact 🙂 Men lär inte skaffa sony igen efter att jag haft denna…. Så vill nog köra på något som inte måste vara till just viss mobil ifall man byter eller liknande 🙂
#9 Då finns det bara iHealth AM3 som passar isåfall. Vet dock inte hur bra eller dålig den är.
#10 Den mäter inte sömnen, Bara antal steg, hur långt samt kalorier. 😕 Var synd, annars var det vettigt pris på den.
*edit* står olika på olika sidor undra vilket som stämmer?
jag vet inte om man får något vettigt för 500 kr om man vill ha en ny. tror flex kostar runt 700-800 (fick min i julklapp). bästa julklappen på länge ^^
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
#12 Ja jag har inte råd med 700-800kr.
Dyrt är ju inte alltid bäst så tänker jag i alla fall 🙂
Nej så är det ju :p sambons kostade 1500 typ för hans har display men anser inte att det är så nödvändigt :P
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
#14 Ja så mycket kommer jag aldrig lägga hehe då kör jag hellre utan 😃
Frida - kanske det går att hitta en billigare på Tradera? Där finns det massor för under 500kr :) Kolla omdömen innan du bjuder på något.

Mvh Stephanie 

#16 Ja tradera är jag van att handla på. Tack för tipset, ska kolla där 🙂
Har oxå Fitbit Flex! Älskar den! Precis vad jag behövde för att få upp motivationen & komma igång igen 😁