Träning iFokus

Träning

Etiketthemmaträning
Läst 939 ggr
lillan-65
0

sticknign ONT

Hej ja skule verkligen behöva eran hjelp AKUT. Ja får ont i venster sida på armen o fingrarar när ja är på min tränignscykel, det domnar o sticker efter ungefer 20 minuter börja det.  Ja håler lika i styret med båda henderna o kramar INTE hårt. Deta är veldigt iriterande för ja får sluta cykla (fast ja flåsmesigt hade orkat myket mer) just för armen fingrarna domnar bort o det sticker o jör veldigt ont. Jag har provat o endra instellnignen (motståndet) o har mest på 6 men endra ja till 3 kan ja i o för sej cukla lite lengre innan det komer men med mer motstånd (som man ju vill ha) komer det fotare. Jag såg ett inlegg till om det i "domningar" men där var det om ja fatade rett båda sidorna på kroppen o ja har det altså BARA på venster sida. Jag ska prata med min nevrolog på måndag (om annat) men tenker ta upp deta med hene med o är lite orolig att hon kansje ska nochalera det så derför är det viktit för mej o få veta OM nån mer har så här?? OM det är normalt?? Min man har INTE så när han tränar.  Jag tenker sjelv att deta borde gå o fiksa (kan man byta hjertan på folk borde deta va en baggis). Så snella skriv både OM ni kener ijen det o inte (vilket som). För om ja vet ifal det är "ovanlit o inte normalt" kan ja va MER påstridig o INTE je mej typ så tenker ja.

Maria
0

Har du någon neurologisk åkomma eftersom du pratar om "min neurolog"?

/Maria

lillan-65
0

Jo det har ja men allt måste ju inte höra ihop.  O man ska ju inte heler behöva gå med sånt som faktsit kan åtjerdas.

Maria
0

Självklart behöver inte allt höra ihop men jag ser att du skrivit inne på epilepsi men vet inte vad det är du har för diagnos.

Det känns som om det första du borde fråga är din läkare som känner dig. Jättesvårt att råda på ett forum så här när du dessutom har en sjukdom i bagaget.

/Maria