Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 1177 ggr
Officielle
0

Skäms så mycket

Jag undrar över en sak som jag själv skäms oerhört mycket över, tycker det är oerhört pinsamt. Det är så att jag började träna rumpan i somras och har tränat den enda sedan dess. Har fått jättebra resultat och är nöjd över min rumpa nu. Problemet är att jag har fått bristningar på och under rumpan. Jag tycker det är så himla fult och önskar det fanns ett sätt att få bort dem. Finns det ett sätt?

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

ChristineL
1

Nej, det finns inget sätt att bli av med, man kan bleka dom med laser men kommer fortfarande synas. Och dessutom så har nästan alla människor mer eller mindre bristningar på kroppen ;)

Officielle
0

#1 Jag är så rädd för vad folk, speciellt killar ska tycka. Vet inte ens om jag mentalt kommer klara av att ha bikini på mig i sommar.

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

ChristineL
4

#2 - Om en kille inte vill vara med dig pga bristningar så är han ju inget att ha. Och vill du ha barn i framtiden så är det möjligt med bristningar både här och där.

slarvigt
1

De är väldigt markerade precis i början, men sedan bleknar dem :)

[Majbot]
6

Skit i vad andra tycker, vill hen vara med dig för dig så betyder bristningar ingenting. ALLA har bristningar någonstans t.o.m killar kan få dem, är du nöjd över dina resultat så ska det väl inte vara några problem att visa det också? ;D

tlover
0

Bristningar bleknar efter ett tag, min mans bristningar ser man knappt (han fick dom då han var yngre och överviktig). Dom som syns/när man kommer så nära att dom syns så stör det inte heller det estetiska.

och som #3 säger så ska du inte oroa dig ang killar, skulle nån kille dissa dig för några bristningar så är du värd mycket bättre än en sån kille.

l'm back

[Outlawly]
0

Min kille vet om att jag har bristningar. Men han säger att det finns så mycket annat vackert med min kropp så varför ska han bry sig om dem? Och jag tänker inte på dem längre. Nästan alla har ju såna. Och oftast klämmer han bara inte tittar :)

[Murvel]
0

Jag har celluliter på rumpan. Min pojkvän är galen i min rumpa ;)  Ett/några streck i form av bristningar ska du verkligen inte skämmas över! Det är ju dina tigerränder, ett bevis på att du har gått igenom en kroppslig prövning. 

Vi tjejer är superduktiga på att skämmas för våra kroppar. Så befriande att försöka strunta i det och bara försöka vara sitt egna bästa, oavsett hur bra vi passar in i diverse kroppsliga mallar.