Här är jag, exakt sju månader efter förlossning. Jag har hållt igång med träning i tre månader men nu stått helt still i över tre veckor pga hosta. Idag tar jag nya tag och satsar på 3-4 pass i veckan. Gymma är inte min grej utan går på olika gruppträningar.
/Christine
Hello obliques. Can't wait till deffen och hur de ser ut under allt fett.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Blir nog ingen bild på mig på ett tag, blev ingen hårdträning för jag fick tid att ta bort överskottshuden och får nu inte träna på nån månad. Men magen blev visserligen finare 😉
Vad fantastiskt duktiga ni är!! Jag har bestämt mig för att börja träna !
Var det jättejobbigt i början? Hur lång tid tog det innan ,det "värsta" var över? Alltså tills ni kände att ni kunde höja vikten osv.
Hur lång tid tog det innan ni började se muskler?
Tränar ni enbart styrketräning?
Har skaffat mig ett par hantlar och tänkte starta idag!
#1 Så snyggt! Måste också komma igång med träningen… Kanske bör ta tag i det nu när jag har mycket hemarbete i skolan. 😃
Jag ser redan resultat efter 3 veckors jogg och 2 veckors styrketräning :):)
Jäklar! Hur länge har du styrketränat för att bli så snygg?:)

#13 Det absolut bästa med att börja från noll är att utvecklingskurvan tenderar att vara fantastisk=) Man får till teknik och vänjer sig vid att ta i och kan ofta öka vikter/löptid/hastighet ganska fort.
Här var det tyst.. O finns det knappt några grabbar på den här delen av iFokus eller? Jag får se till o vara den första i denna tråd då iaf! Här är då min form, inne på 9e året i styrketräningen nu och det börjar klia i fingrarna efter tävlingsdebut, lite småbulkad just nu så snart blir det till att skala av inför sommarhalvåret! :)
Gulp, efter den bilden vågar jag inte lägga in min skvalpiga mage…😮
Snyggt jobbat Jgef! Du har redan Beach-14 klar.😎
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
Är avensjuk på alla er :(
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
#20 Galet bra jobb!
ronjanyman.se
Tack så mycket #21 och #23! Men måste fortfarande bli av med lite mer, än är inte sommarformen redo! :)
Jepp, DEFFinitivt inte lägga ut bild på mig…
#26 Härlig form!
#27 vi är inte här för att jämföra varandra utan för att kunna visa mål och stadier samtidigt som vi kan dela erfarenheter :-D Jag tävlar definitivt mot mig själv i alla lägen när det gäller fitness! =) alla har vi olika mål.. så kom igen, upp å hoppa bara å lägga ut :D
Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono
#28 Jag lägger ut för fullt nu…tröstäter lite godis…😉
#30 Heja dig!
ronjanyman.se
putt.
kul & se andras utveckling :)
#20 Jgef håller med, var är alla killar?
Med lite filter ser allt bra ut…
Efter att jag nyss separerade och gjorde slut med mitt då EX.
Kände jag att det var dags att börja träna bort sambofettet… det var ju ändå 4 år sedan jag satte mina händer på vikterna.
Här är mina resultat 1 1/2 månad senare..
Tråkigt nog tog jag ingen bild innan jag började träna..
Från 86KG, ner till 79KG på bara 2 veckor, gick jag senare upp igen och väger nu 81,6KG på mina 185 hästlängder.
OBS. Jag är ingen höjdare på krabban direkt .. :D
MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.
Medarbetare på hamster.ifokus.se