Mår illa av vatten
Hej! När jag träna mår jag jätteilla av att dricka vatten. När jag dricker Vitamin Well eller Powerade eller något liknande går det hur bra som helst men jag har inte råd att köpa massa andra dricker varje gång jag tränar. Finns det något billigt och bra jag kan byta ut mitt vatten mot?
Har du provat med citronvatten?
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Nej, det ska prova, tack!
Du kan lägga allt möjligt trevligt i ditt vatten, för att förhöja smaken. Citron, gurkskivor, melon, diverse frukter och bär.. :) Bara fantasin som sätter gränser.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Jag har alltid i lite BCAA pulver i vattnet när jag tränar. Smakar gott beroende på smak man väljer finns en del bottennapp 😛 samt att det ger en liten extra kick i träningen. Jag gillar äpple eller apelsinsmak.
Jag har problemet att jag mår illa av att dricka under träning, märkte det bland annat på gymnastiken i skolan.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gurka i vanligt vatten är muuummaaa👍
Jag tycker inte om kranvatten överhuvudtaget vilket är och alltid har varit mitt problem. Jag brukar köra på vatten med Aminosyror i någon trevlig smak som jag tar en liten munfull av då och då under träningspasset. Att halsa vatten är inget jag skulle få för mig att göra oavsett vilket tillfälle.. (om det inte är smaksatt bubbelvatten då möjligtvis eller vitamin well)