träning/löpar tights
Hej! Jag undrar om någon har något bra förslag på tights? Som gärna funkar vid både träning och löpning. :) Och gärna vilka sidor man kan beställa dem :)
Gå in i vilken sportaffär som helst så har du mängder att välja mellan. du får nog specificera dig lite mer om det är något speciellt du letar efter, annars är det bara att gå till närmaste köpcentrum så hittar du i princip vilken stor affär som helst.
Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com
Instagram: @metnalized
Jag menar som ex sixdeuce (stavning) och better bodies. Men jag har sett folk på gymmet som har några andra märken som är jättestora! ;) Ganska svårt att förklara :/
Sportamore har massor med träningstights till bra priser. Jag har ett par Adidas som jag trivs jätte bra med har en på underarmour i grått också men tycker att mina lår ser gigantiska ut i dem som använder dom sällan.
Hur som helst är det värt att ta sig en titt :)
Jag gillar better bodies! Dom har dock låg midja så om man dansar kan man få dra upp dom lite då och då. Men annars är dom sköna :)
Några jag inte gillar är H&Ms….
Själv rekommenderar jag 2XU, så grymt sköna och fungerar perfekt till både löpning och styrketräning 😃
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Jag själv har bara ett par vanliga svarta, långa från cubus(?). Vet inte om de är i något speciellt märke, fick de i julklapp så! Men de fungerar toppen och är både bekväma och bra att springa/löpa och träna i! 😃
Känns inte som att man behöver ha något speciellt märke, bara de är bekväma att röra sig i och sitter bra så. 🤔 Visst att man vill ha ett par snygga, men jag bryr mig inte så mycket om det egentligen…
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -