bra spring skor?
Hej hej!
Jag skulle behöva lite hjälp. Jag letar spring skor. Jag har hittills bara haft ganska billiga vanliga idrotts skor men nu när jag har börjat träna ordentligt mycket och jag har verkligen börjat gilla att gå ut och springa och jag känner verkligen att jag skulle vilja satsa på löpning. Jag undrar dock vad för skor som är bäst. Jag springer mest på grusvägar eller skogsstigar men ibland kortare sträckor på asfalt (vilket jag vet är dåligt). Jag har frrut kollat in mig på Reebook easytone. är det någon som har testat dem, eller har ni andra skor ni vill tipsa om? kom gärna med alla sorts tips och förslag. tack!
Ska du springa på stigar, så lämpar sig nog ett par offroad-skor bättre, då de har en mer mönstrad sula.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag tror att du borde gå till en sportaffär och prata där med personalen. När jag skulle köpa mina var jag på stadium och de kunde förklara precis varför/varför inte de olika skorna lämpade sig för mig. Alla har vi olika fötter, skor som sitter perfekt på den ena kan sitta dåligt på den andra.
Jag gick hem med ett par superlätta, luftiga och smala skor från nike som jag verkligen älskar, känns som att gå på moln :)
Pretty wise //
Nike free run är väldigt sköna (enligt mig) och även väldigt snygga också:)