Större röv!!
Hejhej, undrade hur man får större rumpa har inte så liten nu men skulle vilja ha mycket större. Har hört att squats hjälper väldigt bra, men alla jag har frågat har bara sagt squats. För liksom det finns väl mer träningar än squats som gör röven större? Jag har även hört att man ärver oftast av sin mamma (rumpa/bröst) och hon har ju väldigt stor och snygg rumpa (utan träning). Men skulle bara fråga ifall någon visste lite tips och träningar till större röv, ska helst vara hemmaträningar:) tack på förhand!
Jag tycker det låter mycket trevligare om du skriver rumpa istället för röv.. Min åsikt.
Hur gammal är du? Jag har alltid haft mindre normal rumpa men den var betydligt mindre förr när jag vart ungefär 25 år så fick jag en större rumpa. Så att säga att man ärver rumpan efter mamma är väl inte helt sant, gener har sin del även från sin pappa ;) Men åldern gör sitt med samt träning.
Djupa knäböjningar (squats) bygger sätesmusklerna, så visst, man får putigare rumpa, men inte bredare 🙂
Knäböj, utfall, bakåtspark, stela marklyft, ja det finns en massa flera olika övningar för att bygga upp rumpmusklerna. Squats (knäböj) är inte den enda. Googla lite på glute exercises så lär du finna en hel del!
Utfall är super bra också och de kan man göra på många olika sätt. För att få större rumpa måste du få mer muskler på den eller lägga på dig ordentligt med vikt (på hela kroppen då, vilke tinte brukar vara så önskat).
Pretty wise //
Dancehall, kan du dansa hemma också.