Skriver av mig.
Måste bara få skriva av mig…
Jag har inte råd till gym och jag blir tokig! 😡 Träna hemma är för ledsamt och saknar gym-tiden grymt. 🤤
Nu har jag sagt mitt. Haha.
Hoppas ni får en fortsatt bra dag.
Kram.
Detta kanske låter konstigt men vart bor du? På Fitness 24/7 kan man träna för 199kr i månaden utan bindningstid :) Dock 2-3 månader uppsägningstid.
Pretty wise //
#1: Tyvärr är jag bara 16 år, blir 17 i höst, och det är 18 årsgräns på Fitness 24/7, t.o.m om man har målsmans underskrift m.m.. 😮
Mina föräldrar lägger ut 1600;- /månaden på mig inklusive min hyra på 3000 kr /månaden.. Så inte lönt att fråga dem om nåt mer, plus att de betalar min telefon på 249 kr/månaden.
#3 Då blir det helt klart mer problematisk. Men att träna är egentligen det lättaste som finns, allt kan vara träning.
Ta pw, jogga eller lägg dig bara på golvet och använd din egna vikt som tygnd :)
Pretty wise //
#4: Som jag skrev i mitt startinlägg så tycker jag att hemma-träning börjar bli tråkigt, och jag saknar gym-tiden. Just att ta en pw, jogga eller "ligga på golvet" och träna med min egen kropp, har blivit tråkigt. Försökt variera, men tröttnat. Så nu ger jag upp och försöker komma på hur fanken jag kan få råd till ett gymkort.
Kan du kanske bli doggywalker om du har extratid? :) Pengar + motion, så kan du köpa gymkort :)
Aut viam inveniam aut faciam
What #6 said. Jobba extra på exempelvis McDonalds annars? Ser bra ut på CVt dessutom.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
#6: Är hundrädd, så absolut inget för mig, haha ;)
#7: Jo, ska skaffa mig ett helgjobb så fort jag har fått mitt id-kort. :)
#8 ojdå, okej ;)
Testa annars att höra om någon kompis vill vara med? Utmana varandra och så, kanske blir roligare då!
Behöver inte vara kompis heller, kan vara släkting med :)
Aut viam inveniam aut faciam
#9: Inte vart förtjust av att springa med kompisar/släktingar innan, men jag och en kompis ska ev. ge sig ut och springa imorgon. Hoppas att jag klarar den rundan utan att få ont i magen/lungan.. :)