Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 3724 ggr
[westerlind]
1

Dagens träning 4

I den här tråden fortsätter vi att skriva vad vi har tränat!

[westerlind]
2

Idag blev det benböj, marklyft, latsdrag i dropset, hantelrodd och hängande benlyft. En massage på det och jag känner mig rätt så mör nu…

Ellociraptor
2

Ute och sprang innan frukost, WOOH.

Lazzie_
1

Ungefär 8,5 km löpning, blev ny bästatid på rundan utan att jag märkte det. Blev lite överraskad när jag kollade klockan efteråt. Måste ha varit solskenet som piggade upp ☀️

Inaarah
1

Powerwalk i morse och nu ska jag strax iväg till gymmet för Biceps, rygg och axlar.

ChristineL
1

Drar iväg på 60 min zumba nu :)

[Tassy]
1

5,5km promenad, vilodag idag

[westerlind]
1

Jag inledde nyårsafton med ett spinning-pass!

Inaarah
1

Beeeeen. Lite osmart planering, kanske, med tanke på att det lär bli en del dans ikväll. Men det får jag lida för imorgon istället. :D

[Tassy]
1

Knäböj, bänkpress, pull-ups, good mornings, vadpress i smith, shrugs, flyes, axelpressar, hantel-triceps, triceps i kabel. En del supersetande, 2 baljor kaffe och blott 4 tim sömn. Idioti! Men kvällen blir lugn och vit :) gott nytt år! Nu ska jag viga resten av dagen åt mat & vila!

Juicy
1

Avslutade året med mitt absoluta favoritpass - axlar! Fick en träningsdagbok i julklapp vilken invigdes idag, sjukt bra sätt att verkligen hålla stenkoll.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

[Tassy]
1

Jag glömde ju skriva skivstångsrodd också!

Ellociraptor
1

Inledde året med en löptur innan frukost! Känns lite som att man är en vandrande (springande) kliché när man ger sig ut och tränar på nyårsdagen, men ibland får det vara så. :p

Inaarah
1

Idag blir det en timmas powerwalk.

Juicy
1

Rygg idag.

ronjanyman.se

ChristineL
2

60 min bodypump ikväll. Bara andra gången jag går på det men nu jäklar ska musklerna fram!

Inaarah
2

Idag blev första gympasset för detta år - och jäklar vad bra det gick! Blev lite blandat biceps/triceps/axlar/rygg/bröst, med många repetitioner, tyngre vikter och väldigt bra kontakt. Dödstrött efteråt men SÅ skönt!

Lazzie_
1

Årets första träningspass blev 10 km jogging. Blandat underlag: skogsstigar, obanat, skogsvägar och asfalt.

[westerlind]
1

Idag blev det marklyft, utfall, bänkpress, tricepspress och knäindrag i TRX. Måste kämpa med marklyft nu, har tappat helt galet mycket styrka…

Juicy
1

Snuskigt bra benpass, körde dock med en kompis som jag instruerar så det kunde blivit ännu bättre om jag hade fokuserat till 100% på min träning :)

ronjanyman.se

fia-mia
1

Instruerade mina vänner under 90 minuter idag så visade en massa övningar samt värmde upp, visade lite till och körde en cirkel med fokus på ben och rumpa.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

ChristineL
1

45 min Indoor walking ikväll, något jag absolut inte trodde på förrän jag blev "medlurad" på det för ett tag sen, inte alls som att ta en powerwalk!

[Majbot]
1

Började på nytt gym igår, blev ben. Känns riktigt gött att inte behöva köra 45 min för att kunna köra knäböj och benpress.

[westerlind]
1

Idag blev det step-up, boxhopp, marklyft, axelpress och superset axellyft åt sidan/crunches på boll.

lisa90
1

Provat på crossfit idag, kul och annorlunda mot vad jag brukar köra.

Juicy
1

Axlar, love it.

ronjanyman.se

Ellociraptor
1

Höll nästan på att somna på bussen hem från jobbet och tanken på att springa, tvätta och städa marsvinsburen var värre än digerdöden… MEN! En löptur senare och jag känner mig redo att ta tag i livet. Så, dagens träning blev en väldigt skön löptur, och regnet kom inte förrän precis när jag var klar. Yeees.

[_hsleiufhbtv]
1

Ben, mage och en väldans massa löpning i dag. Två pass totalt, morgon och kväll hehe. Köpte gymkort i går och jag är så himla träningspeppad! Det är ju otroligt kul med gym, förstår inte varför jag varit så låst vid löpning förut.

Agnez94
1

Styrketräning helkropp idag! Vikterna blir lättare och lättare så ska snart höja!😃

Lazzie_
1

Cirka 6km stiglöpning i dimma idag.

Skogshumblan
1

Igår 2 timmar judo med styrka/balansövningar och idag 8km löpning där allt flöt på så himelskt bra.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

ChristineL
1

90 min Poweryoga väntar efter lunch, umf!

[westerlind]
2

Idag blev det marklyft, benböj, latsdrag i pyramidset, sittande rodd i pyramidset och hängande benlyft. Mååånga nyårslöftesinfriare på gymmet idag, många felaktiga plankor och troligen många ömma kroppar imorgon.

theoneissa
1

Blir nog bara promenad idag eftersom att jag är väldigt förkyld :(

Lazzie_
1

Kring 8,5 km löpning. Hälften asfalt och hälften skogsväg/stig.

[elmaek]
1

65 minuters promenad, 20 minuters yoga, squats och liknande övningar för rumpa!

[_hsleiufhbtv]
1

Bröst, arm och lite benpass i dag. Fin oorganiserad blandning liksom.

Juicy
1

Legzzz got killed.

ronjanyman.se

lisa90
1

Bröst/triceps idag

[Majbot]
1

Framsida ben. Nytt PB i benpress, från 240 till 280 x 10. 300 here I come

[elmaek]
1

55 minuters promenad, 20 minuters yoga och 20 minuters blandade övningar för kondition och mage!

[_hsleiufhbtv]
1

Magpass i dag!

[westerlind]
1

Idag hade vi "dagen-innan-skolan-börjar"-dag på mitt jobb, och däri ingick en timmes friskvård. Jag och några kollegor körde boxning med en av skolans idrottslärare, och gud så kul det var! Måste definitivt boka in mig på några Box-pass på Friskis!

[elmaek]
1

35 minuters promenad, 20 minuters yoga och lite smått och gått armar, mage och squats :) Och klockan är bara 08.30 x)
En promenad på 30 minuter (har man hund så) blir det senare också! 

Resten av veckan blir nog bara yoga och promenader för min del!

[Majbot]
2

Rygg/biceps igår.

Klådde även mitt gamla pb i marklyft och tog 130 kg 2 reps!

ChristineL
1

60 min zumba ikväll, shake it!

Metnal
1

Första passet igår med nytt träningupplägg som min coach gett mig.

Rygg/mage i ca 45 min och cardio 30 min. Innan dess hann jag även med att slå lite golf med sambon på driving rangen ;)

Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com

Instagram: @metnalized

[westerlind]
1

Idag blev det marklyft, utfall, vadpress, bänkpress, triceps pushdown, knäindrag i TRX och leglift bottoms-up, ny rolig övning jag hittade igår!

RobinEH
2

Idag var jag tillbaka på gymmet sedan den 23 Dec då jag hade latat mig i runt 5 månader. Jag skulle ha tagit det lite lungt förra gången för mina benmuskler var inte roliga förän i början av veckan. 

Hursomhelst så slängde jag i mig lite koffein innan mitt helkroppspass och lyckades komma något närmare vart jag slutade. Lyckades klämma ur mig 100kgx5rep i marklyft. 30kg till och jag har nått tillbaka till ruta 1.

Förövrigt om någon har saknat mig på sajten så har jag haft nätproblem.😇

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[_hsleiufhbtv]
1

Rygg och axlar i dag :)

Juicy
1

Ingen träning men däremot massage. Och det blir man ju också trött av haha.

ronjanyman.se

lisa90
1

Ben idag :) Bland annat knäböj, utfall och stabilitetsövningar för höften.

ChristineL
1

60 min Bodypump ikväll :D

Juicy
1

Rygg idag wooho

ronjanyman.se

Lazzie_
1

10 km lugn löpning. Mest på snöiga skogsvägar och lite på stigar och asfalt.

AWES0ME
2

60min crosstrainer (intervaller)
30min powerwalk i backe

Det kändes bra idag och jag hade mycket energi! :) 1 vecka till med endast cardio och sedan påbörjas styrketräning igen!

[westerlind]
1

Igår blev det step-up, vadpress, marklyft, cable kick-backs, axelpress, frontraise och crunches på pilatesboll.

[_hsleiufhbtv]
1

Ben i går. Blir ett magpass och ett rejält intervallöpningspass i dag :)

ChristineL
1

4, 5 km promenad i det gråa vädret.

Ellociraptor
1

I torsdags sprang jag det sämsta passet hittills, idag sprang jag samma sträcka (3,5 km) men tre minuter snabbare (21.09 istället för nästan 24 minuter). I det fantastiska vintervädret! Ibland är det allt bra nice att träna. :D

Lazzie_
1

9,5 km klassisk skidåkning idag.

ChristineL
1

75 min Poweryoga ikväll, hoppas det går bättre än förra gången, blev helt snurrig :S

Lazzie_
1

Skidåkning idag igen, ca 14 km klassiskt, gäller att passa på när det finns snö 😉

[elmaek]
1

20 minuters morgonpromenad och magövningar!

Gått ned 0,6 kg på en vecka med sund kost och regelbunden träning! 🙂

ChristineL
1

Ikväll ska jag på en gratis prova-på-kurs i Tribal Fusion Belly Dance, det ska bli skitkul! Det är inget jag kommer gå på i framtiden, men kul att testa på lite ovanliga grejer :)

lisa90
1

Bröst/triceps idag

Inaarah
1

På väg mot gymmet nu för ett pass med blandade övningar för överkropp. Igår stod ben + mage på schemat!

[westerlind]
1

Idag blev det marklyft, benböj, pull-ups, rodd i maskin och benlyft i olika former, plus en sväng på löpbandet.

Juicy
1

Ben. Tog med min granne till gymmet (som aldrig tränat i hela sitt liv). Börjar bli bra på det här med rekrytering av soffpotatisar till gymråttor lol.

ronjanyman.se

Bjallstal
1

Ska snart köra in på ett Tabatapass :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[westerlind]
1

Min älskade yoga har börjat igen, så idag blev den en timmes yoga. Inte nådigt vad stel jag har blivit under "ledigheten". Huah… men det är bara att öva upp igen!

[westerlind]
1

Mitt perfekt inplanerade pass fick omplaneras när jag kom till gymmet idag (hej nyårslöftesinfriare - hoppas några av er stannar!). Det fick bli utfall av olika slag, mängder av benpress med ett och två ben, några olika övningar för mage, några set bänkpress varvat med höftlyft, några tricepspress varvat med KB-svingar och några intervaller på löpbandet. Det blir inte alltid som man tänkt sig men det blir oftast bra!

ChristineL
1

Hemma efter 60 min zumba! Shake, shake!

[_hsleiufhbtv]
1

Intensiv intervallöpning, rygg och axlar i går. Bästa passet på länge!

ChristineL
1

Jag ska prova Bodycombat idag!

lisa90
1

Kört ben idag, tyvärr hemmaträning eftersom jag inte hinner till gymmet…

Lazzie_
1

12 km klassisk skidåkning i kylan 🥶

[westerlind]
1

Idag blev det step-up, mängder av marklyft, axelpress och axellyft åt sidan plus planka.

Lazzie_
1

18 km klassisk skidåkning idag.

ChristineL
1

75 min poweryoga väntar om en timme :)

[Majbot]
1

Axlar ^^,

[elmaek]
1

Hunnit med lite rumpövningar och benövningar! Yoga väntas också idag och kanske en enstaka promenad :)
Efter en veckas uppehåll… ska bli skönt att komma igång igen!

ChristineL
1

60 min Bodypump ikväll!

[Majbot]
2

Morgoncardio 1 min springa / 30 sek PW x 15 rundor. Blir armar senare ikväll.

[westerlind]
1

Idag blev det ben och rygg, plus lite spring på bandet.

[elmaek]
1

40 minuters yoga, magövningar samt cardio! Oooch upp och ner för en jädra massa trappor (tvättstugan) om det gills? :D

[westerlind]
1

#85 Klart det gills!

För mig blev det en timmes yoga idag.

lisa90
1

Rygg Biceps och intervaller.

Lazzie_
1

10 km klassisk skidåkning nu på kvällen.

[elmaek]
1

#86 Det är kämpigt med våra trappor, bra vardagsmotion!

Nu på morgonen vart det 20 minuters morgonpromenad, lite armhävningar (så klena armar, längtar tills jag får mer styrka i dom) och situps, squats och så provade jag pilates men den videon var med kondition…

ChristineL
1

En timma zumba ikväll!

Lazzie_
1

8,4 km löpning.

Juicy
1

Ben idag. Tränade på stadens styrkelyftarklubb med en kompis så nu har jag löst gymkort där också. Tror det kan bli hur bra som helst, mer hardcore än mitt andra gym och dessutom slipper man alla jobbiga fjortisar och folk som inte kan bete sig haha.

ronjanyman.se

[westerlind]
1

Igår blev det marklyft, vader, rumpa, bröst och triceps och en sväng mage.

[elmaek]
1

Magövningar, pilates/stretchning och cardio :)

ChristineL
1

En timme Bodycombat blir det ikväll :D

Blanksteg
1

Gymmade idag. Roddmaskin, crosstrainer, löpband, cykelliknande maskin (vad heter den där maskinen där man sitter ned i en stol och cyklar?), och situps och lite hantellyft.

Känner mig dock väldigt besviken nu, då jag efter träningen köpte en påse chips och 200 g choklad. Får ta och träna igen i morgon…

[Majbot]
2

Rygg/biceps idag, trots bilolyckan så gick allt som det skulle. Körde mer högrep men lyckades ändå dra 120 x 3, 125 x 3 och 130 x 1 i mark.

Juicy
0

#97 Bilolycka???

ronjanyman.se

[Majbot]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#98 Körde av vägen för bilen sladdade åt helsike. Slutade med att änden stoppades av ett träd nästan liggandes på taket. Allt klarade sig förutom bilen själv som fick köras till skrot :L

Juicy
1

#99 Läskigt, var rädd om dig! Tur att det inte gick värre.

ronjanyman.se

Lazzie_
2

Idag har jag åkt 10 km skidor. Försökte köra lite högre tempo (brukar mest lalla runt), men jag är för klen för att få upp något riktigt flås 😛

Scorpio97
1

Har varit och simmat. 1 km. Tog dock en timme, eftersom det var så mycket folk :/ Hade klarat det på typ 20-30 min om jag hade kunnat simma så fort jag ville.

//Jessie

[westerlind]
1

Idag blev det squats, Biceps, axlar, lite mage och några pull-ups.

ChristineL
2

75 min poweryoga ikväll <3

Lazzie_
1

Skidor idag igen. Långt och långsamt idag dock, 25 km.

Juicy
1

Rygg och Biceps. Ett par timmar efter fick jag agera PT åt en kompis som nyss börjat gymma. Sjukt kul!

ronjanyman.se

Inaarah
1

Idag stod ben på schemat - och det var det tyngsta benpasset for ages! Höll på att ramla ihop när jag gick ned för trappan från gymmet. Döhärlig känsla! Får se om jag tycker det är lika härligt imorgon bitti när jag ska upp ur sängen.

ChristineL
1

En timme Bodypump ikväll!

[elmaek]
1

60 minuters yoga! :) Har verkligen funnit min träningsform..

Ninidja
1

Idag blev det 1000 m bröstsim med efterföljande stretchning! 

Igår var det legday, och imorgon planerar jag ett bröstpass och ytterligare 1000 m bröstsim! :)

[westerlind]
1

#109 Vad kul att höra!

För mig blev det en timmes yoga idag och jag älskar att se hur kroppen klarar lite mer för varje gång. Min kropp (och alla kroppar såklart) är så grym!

Juicy
1

Ben ikväll. Halkade i dörren till gymmet och slog i höften och tog emot med handleden. Trodde benpasset skulle utebli men lyckades gå tyngre än någonsin i knäböj. Life is good.

ronjanyman.se

Lazzie_
1

Skidor idag. 17,5 km i blandat tempo, lade in lite ryck här och där.

[_hsleiufhbtv]
1

Ben i förgår, mage i går.

ChristineL
1

Zumba ikväll!

[westerlind]
1

Idag blev det rygg, ben, vader och mage.

Lazzie_
1

10 km skidåkning idag.

[westerlind]
1

Idag föll valet på ben men fokus framsida/baksida för sig, rumpa, triceps och lite mage.

Lazzie_
1

10 km skidåkning idag. Hade skateskidor, men stakade mest, skate/saxning uppför de brantare backarna eftersom jag är klen 😛Joggade en sväng på 3 km också för att röra lite på benen.

lisa90
1

Axlar idag. Också som vanligt en promenad med vovven, njuter av vintervädret och hunden springer allt vad han kan! Blir bra motion för honom när han bara är 36cm hög och snön en decimeter djup ;)

[westerlind]
1

Jag har skottat idag, så typ… rygg/armar/ben?

Bjallstal
1

Timmes promenad med hundarna i snön och om någon timme är det dags för ett Tabatapass med mamma :) Beach 2014!

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Inaarah
1

Fick ihop ett riktigt bra pass för armar, axlar och rygg förut. Senare i eftermiddag blir det en timmas crosstrainer.

ChristineL
1

75 min poweryoga ikväll!

Lazzie_
1

10 km lugn löpning idag på stigar och skogsvägar.

[westerlind]
1

Biceps, axlar, lite mage och rörlighet idag!

Juicy
1

Ben idag. Satte PB i knäböj och det gick sådär allmänt bra :)

ronjanyman.se

Lazzie_
1

Sprang intervaller idag, blev en typ av pyramidvariant. Var lite moddigt och slirigt på "min intervallgrusväg" så det kändes mer som benträning än konditionsträning.

lisa90
1

Ben

[westerlind]
1

En timmes yoga idag!

Juicy
1

Axlar!

ronjanyman.se

[westerlind]
1

Rygg, Biceps och vader idag.

Lazzie_
1

7,5 km stakning på skateskidor idag.

Juicy
1

Gött ryggpass :)

ronjanyman.se

RobinEH
1

Igår var 5:e passet detta året. Försökte enbart utföra marklyft, men min långa vila har gjort sitt och det var inte roligt att lämna gymmet efter dåliga siffror. Var dessutom på läkarbesök precis innan varvid läkaren hävdade att jag fått magkatarr, vilket jag inte är helt överens om.

Idag blev det dock första träningstillfället med min fysioterapeut (sjukgymnast) efter en rad tester, varvid vi idag gick igenom de övningar jag brukar träna vad gäller överkroppen. Man blir rätt glad när när en fysioterapeut frågar om man funderat på att bli instruktör.😃 Får se hur det blir när vi går igenom mina underkroppsövningar.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[_hsleiufhbtv]
1

Bröst och axlar i går. Lätt joggingtur med dåggen i dag :)

[westerlind]
1

Idag blev det cardio och mage. Jag som nuförtiden tycker cardio är otroligt tråkigt klarade av 40 minuter genom att ändra hastighet/lutning på bandet och sedan övergå till cykeln och köra ett eget improviserat spinpass.

[Majbot]
1

Rygg/biceps igår. Trots att mitt vänstra ben har varit lite lustigt så drog jag 140 i mark c:

Lazzie_
1

10 km löpning idag på isig grusväg, snömoddig grusväg och ismoddlerig stig. Går inte så fort pga. underlaget, men är ganska jobbigt ändå.

[westerlind]
1

I helgen blev det en massa promenerande och idag blev det en timmes spinning.

Lazzie_
1

9 km löpning, ca 2 km obanat, resten grusväg.

ChristineL
1

Bodypump! Jäkligt skönt, har vågat/orkat lägga på lite mer vikt nu :D

Bjallstal
1

Har fått mitt nya träningsscehma av en PT på gymmet så vi gick igenom övningar vkter etc. Rumpan kommer bränna imorgon :)

ChristineL
1

zumba ikväll!

Lazzie_
1

10 km löpning. Lite över hälften isig grusväg/leriga stigar/obanat och resten asfalt.

Bjallstal
1

Idag blev det 45 min högintensiva intervaller på löpband :)

[westerlind]
1

I tisdags blev det en timmes yoga och i övrigt ingen träning alls. Bara massa spring och fix för imorgon åker jag till Kuba, wii! (Enda tråkiga är att alla mina shorts blivit lite för tajta över rumpan efter för mycket squattande…)

ChristineL
1

BodyCombat ikväll äntligen! Har varit inställt sen jag gick första gången för tre veckor sen så jag har längtat!

Lazzie_
1

7 km halvlångsam löpning på grusväg och asfalt.

ChristineL
1

Combatpasset igår blev inställt igen :( Blev poweryoga istället och så även idag.

Lazzie_
1

45 min löpning med naturliga intervaller (sprang fram och tillbaka över en ås).

Skogshumblan
1

6 km löpning efter lååång sjukdomsperiod. Tacksam att jag inte tappat så mycket flås.

/ Skogshumblan

[Majbot]
1

Bröst/triceps. Köttade dips med vikt och hopprep i slutet. Sista seten blev 25 kg x 15 reps dips och 50 double unders på raken. (Y)

Lazzie_
1

10 km löpning. Benen tunga som bly, men jag släpade mig runt.

Agnez94
1

Styrketräning!
Marklyft
Bänkpress
Knäböj
Press
Latsdrag
Plankan
Liggande benlyft
Omvända sit-ups

😃

ChristineL
1
Skogshumblan
1

6 km rask promenad.

/ Skogshumblan

[westerlind]
1

Igår blev det rygg och Biceps!

[westerlind]
1

I tisdags blev det en timmes yoga och igår blev det "lätta" ben med många repetitioner.

ChristineL
1

Igår blev det en timmes promenad, 30 min CXWORX (coreträning) och 30 min indoor walking. Jäklar den coren alltså! Det känns idag kan jag säga, nio månader efter förlossning är det väl dags att börja som smått att få fason på sin core.

Lazzie_
1

Jogging i 9 km, efter 2 dagars vila pga. världens snabbaste förkylning(?). I måndags sprang jag 7 km och i lördags skidade jag 30 km (Tjejvasan).

[westerlind]
1

Idag blev det triceps och bröst. Mina ben är helt döda och jag har blivit utskrattad på jobbet för att jag går som.. ja, som man gör efter att man har kört ben..

Juicy
1

Vilodag idag men ben igår. 70 kg i böj så jag är rätt nöjd:)

ronjanyman.se

[westerlind]
1

#163 Grymt!

Idag blev det core för mig. Nu tar jag vila :)

Lazzie_
1

Backintervaller i obanad terräng idag.

Juicy
1

Rygg och Biceps fick sig en omgång.

ronjanyman.se

[westerlind]
1

I måndags blev det en springtur, igår blev det en timmes yoga och idag blev det axlar och marklyft/squats.

Lazzie_
1

10 km lugn löpning i måndags och idag 4 km full rulle (+uppvärmning och nedjogg).

[westerlind]
1

Idag blev det ben och core! Fredagsfys, check 👍

Lazzie_
1

Lång och långsam joggtur i solskenet ☀️

[westerlind]
1

Bröst och triceps och en sväng på löpbandet!

Juicy
1

Bröst, triceps och axlar. Äntligen kan jag köra bröst och triceps igen efter 2,5 månaders uppehåll pga smärtor i armbågen, jippieee.

ronjanyman.se

[westerlind]
1

Axlar och marklyft idag.

Indriz
1

Crosstrainer som uppvärmning och sen ett styrkepass avslutat med gång löpbandet.

Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.

[westerlind]
1

Rygg, Biceps och en sväng på löpbandet idag. Och nu hägrar godisskålen 😍

Lazzie_
1

Idag en timme löpning (eller kanske snarare omkringslirande) på snöslaskiga stigar. I tisdags 7 km asfaltslöpning (utan att varken fötter eller ben gjorde ont!), i onsdags 4x1000 m intervaller på en slinga med hyfsat många backar + lite jogging och i torsdags yoga.

[westerlind]
1

Igår blev det 70 minutes Box och hittills idag har det blivit en timmes promenad.

MagArne
1

Idag nytt personbästa på benböj/squats utan vikter. 150st utan vila.

[westerlind]
1

Ben på gymmet. Många repetitioner och lite lägre vikt.

ChristineL
1

60min bodypump, första gången efter nya releasen förra veckan, naturligtvis precis efter att jag kommit in i det och börjat lägga på mer vikt så ska dom ändra :P

[westerlind]
0

En morgonpromenad och en timmes yoga :)

ChristineL
1

Ikväll blir det 30min CX följt av en timmes Zumba.

[westerlind]
1

Bröst och triceps och en sväng på löpbandet.

Lazzie_
1

Idag sprang jag 10,5 km. Eller ja, jag sprang nog kanske 10 km och var vilse och gick i cirkel i 0,5 km 😇 Igår sprang jag 11 km i mer välkända marker.

[westerlind]
1

Igår blev det marklyft, tung benpress, bulgariska utfall och sedan supersetade jag rumpa/axlar.

ChristineL
1

Efter en helg av 30-årsfirande och alldeles för mycket tårta kör vi på 75min poweryoga.

[Linsenhejhej]
1

Hittills:

Cyklade i 40 minuter.

Promenerade i 30 minuter.

**Dagens planer/mål:
**

Cykla i 60 minuter till.

Promenera i 30 minuter till.

Dansa zumba i 100 minuter.

… om jag orkar förstås. 😇

ChristineL
1

En timme Bodypump ikväll!

Lazzie_
1

Sprang tempopass idag. 4km full rulle, 3min villa också 2km till i full rulle.

MagArne
1

Sprang 18km idag sen dog fötterna.

[westerlind]
1

Ni är bäst som tränar på! Jag har gått över till helkroppspass tre gånger i veckan för att "spara in" tid, så inte så värst spännande att skriva om. Känner mig dock otroligt stark!

ChristineL
1

75 min poweryoga ikväll. Imorron börjar jag jobba efter ett års mammaledighet. Är rädd att jag inte kommer orka/vilja träna så mycket längre. Kommer ju missa massa kvalitetstid med dottern :/

MagArne
0

Man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte tillbringar 24/7 med sina barn. Gå och träna du, man behöver egentid ibland för att må bra.

ChristineL
0

#193 - Känns mest tråkigt att komma hem från jobbet nån timme bara och sen dra iväg och kom hem igen till när hon ska läggas. Och dom dagar jag inte tränar jobbar jag kväll. Nåja, ska få ihop det, mycket annan ångest med jobbstarten också då jag inte riktigt trivdes när jag slutade men det är en annan historia.

MagArne
0

Kan du inte träna på lunchen eller till/från jobbet för att spara tid?

ChristineL
0

#195 - Gym är inte min grej så grupptränar bara och då måste man ju passa tider ;)

MagArne
0

#196 tänkte mer på typ springa eller cykla till/från jobbet

ChristineL
0

#197 - Har tre mil enkel väg, men söker däremot arbete närmare just för att kunna cykla.

Lazzie_
1

Sprang årets första träningsorientering idag!

Skorpion76
0

Både igår och idag tog jag riktig långa promenader me min fyrhjulade vän!

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Majbot]
1

5 km löpning imorse med hunden, sedan rygg/biceps på kvällen.

Skorpion76
0

Här behövs det npg göras en ny tråd snart. Den här är överdrivet lång nu!  Därför fortsätter träningssnacker här istället! http://traning.ifokus.se/discussions/5340dbb5ce12c47259001221-dagens-traning-5

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.