Träning iFokus

Träning

Etikettskador-och-problem
Läst 453 ggr
majasund
0

Yrsel, illamående osv..

Jag vet egentligen inte ifall detta inlägg passat in men jag ger det ett försök. Jag är en 13 årig tjej, som är väldigt aktiv med tex fotboll och innebandy MEN i snart exakt ett år har jag känt av yrsel, illamående och extrem trötthet, vilket har gjort att jag inte kan prestera så som jag vill. Läkarna och min ena tränare säger att det förmodligen beror på hormonerna som förbrukat nästan all energi jag äter så att kroppen inte får något att ta energi ifrån när jag ska träna. Kan det vara så att det är hormonerna, eller har ni något annan teori? Har varit hos många läkare osv, alla värden ser bra ut förutom ett av proverna som jag tror var något med att njuren inte tog upp vissa proteiner (men både enligt läkare och Google så är det vanligt bland långa och smala personer, typ som mig) För att jag inte ska få en massa kommentarer om kosten och sömnen kan jag bara tillägga att jag äter jättebra och sover superbra! Hoppas någon kanske har tips och råd till att jag kan börja må bättre och orka mer:)

majasund
0

Jag vill bara tillägga att det hela började med en innebandy cup för ungefär precis 1år sedan, jag ska även på denna cup detta år. Den börjar på fredag och jag skulle vilja ha lite tips och råd till dess. Har lagt ut en liknande tråd förut men då fick jag bara kommentarer om kosten och sömnen :/

majasund
0

Någon?