träningsmusik tips?
Vill ha massor med tips på träningsmusik? Bara langa :) Eller länka spotify lista eller nåt
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
Techno och trance i alla dess former, tycker jag är super att träna till. Snygga saker dock, inget eurotrams.😃
Jag är rätt så lat o tar gärna hela spellistor 😃 Jag hittade en super bra lista på spotify Spinnin' Records Electro House
Vad gillar du för musik kan underlätta för fler tips :)
Shut me down - Pitbull & Akon
Superbra tycker jag, man kan göra övningarna med i takt, superbra och lätt låt att köra i alla fall bodypump till då det är det jag använder den till :)
Tack så mycket ni som skrivit :) ska samla ihopa en lista och lägga in på mobilen :) Jag gillar alla sorters musik ::-D
- Paul Walker
4 den jag länka är en hel lista så där har du musik i lurarna ett par timmar 😉
#5 aha fan vad bra då slipper man byta låt hela tiden :P tack
- Paul Walker
Airbourne, Linkin Park, 50 Cent, Seether, Skillet, Nero är några exempel som spelas i mina lurar under träning och de får verkligen igång adrenalinet! :)
Som vanligt är jag den enda som väljer att lyssna på sådan musik vid träning men jag kör på Power/Speed-metal :) Finns ärligt talat ingen bättre musik att träna till… Jag får energin att springa snabbare och blir mer uthållig och liksom flyger fram på löpbandet.
Blind Guardian är överlägset bäst för det överseendet.. vill man bli riktigt speedad då funkar det att dra en enstaka Dragonforce låt också.
För styketräning blir det uteslutande Manowar och annan heavy metal för mig :) Tränar så lite styrka men det funkar!
Konditions exempel: https://www.youtube.com/watch?v=eIZNb96EQJ8