Träning iFokus

Träning

Etikettkosttillskott
Läst 1952 ggr
Odinn
2014-03-31 19:15
0

tartarus

är det någon här som har testat tartarus? Hur upplever ni dom, funkar de med regelbunden träning och bra kost? 

Och hur stora är tabletterna? har nämnligen lite svårt att svälja..

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

akalered
2014-04-01 12:45
0

Jag avgudar de tabletterna och tar de dagligen! De tar både bort sötsuget på mig, och får mig att svettas som - jag vet inte vad! Haha. Man får även en liten extra energikick :) Angående stl så är de "okej stora" dom har även blank yta för att de ska gå ner enklare. Jag har sett de som skrivit att dom även tar isär tabletten, och häller bara ner innehållet.

Odinn
2014-04-01 21:31
0

Åh vad bra, mitt sötsug är mitt största problem haha..
Okej, men så tabletterna går att jämföras med en vanlig alvedon typ?

akalered
2014-04-02 00:27
0

Det har varit ett enormt problem för mig också, men dessa har verkligen gjort underverk. Har inga problem alls med godis eller liknande nu :)

Dom är större än så, har själv problem med att svälja tabletter, och visst.. dessa är lite jobbiga ibland, men bara fukta munnen innan, lägga tabletterna långt bak på tungan och ta vatten. 9 av 10 gånger går det utan problem, och det är verkligen värt det! :) Lägger in en lånad bild från google så får du se tabletterna! Jag upplever dom dock mindre än på bilden för där ser dom stora ut.. haha. Vart bor du? Jag har hemma, så bor du i sthlm så kan du alltid få prova en av mig :)

Bild: http://fitspooration.myshowroom.se/files/2013/10/DSC_00011.JPG

Odinn
2014-04-02 14:45
0

Okej, har till och med svårt att svälja alvedon.. men om man tar tabletter varje dag så borde man ju bli van efter ett tag haha :) 
Jag beställer dom och testar svälja, i värsta fall får man ta hjälp av nåt ätbart liksom. Stockholm ligger en bit bort, men tack ändå :)

akalered
2014-04-02 20:41
0

Jaa, försök! Övning ger färdighet :) Går det inte alls så är det bara ta isär och hälla i dig innehållet :) Berätta gärna hur de fungerade sen!