Träning iFokus

Träning

Etikettutomhusträning
Läst 961 ggr
Lia
0

Tvåmannasporter

Hej!

Jag har precis återupptagit min simning, det är på egen hand 5 dagar i veckan. Underbart! På helgen umgås jag med min pojkvän, och då blir det inte att jag simmar, så jag håller mig helt enkelt till mån-fre. Jag har varit sjuk länge i bla depression, och har nu fått sjukskrivning, fram till hösten. Då känns det ju viktigt att hitta på saker så jag kan bli friskare. Så då skulle jag vilja ha lite tips på vad man kan göra på lör-sön. Jag har så himla dålig fantasi, och lider även av reumatism, så det får inte bli för intensivt. Som tex löpning, det går inte. Vi är ju två, så det skulle kunna vara kul att utnyttja det. 15 minuter bort på cykel finns en idrottsplats, så det hade ju passat bra. Så jag tänkte helt enkelt aktiviteter som är för två. Tex tennis, badminton etc. Men där tar liksom fantasin slut! Så jag tänkte om ni kunde fylla på här nedan med olika aktiviteter vi kan göra, om du nu finns fler, haha! Tack på förhand 🙂

Så här ser det ut.

ama
0

Badminton och tennis låter ju bra! Jag själv älskar spela badminton och det är dessutom perfekt för två! Annars vet jag faktiskt inte vilka andra sporter man kan göra

[LadyK]
0

Mitsar och boxhandskar är alltid kul :P kanske för tufft för axlarna dock?

Lia
0

#2 Jo precis, det blir lite för bra, så att säga!