Träning iFokus

Träning

Etikettträningstillbehör
Läst 1127 ggr
Bjallstal
1

Bra första pulsklocka?

Hej allihopa! Är sugen på att skaffa en pulsklocka, men har aldrig haft det innan så tänkte börja med en lite billigare variant men som har de viktigaste funktionerna . Någon här som har tips?

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

LindaV-norr
1

Hej, är också intresserad av att skaffa en pulsklocka så kan tyvärr inte svara på din fråga men puffar för att någon kommer med tips. Själv har jag läst lite olika recentioner och många gillar Garmin forerunner 210, fast den kostar mellan ca 1000:- och 1600:- . Hoppas någon kan tipsa om bra köp.

zorro2
0

om man vil ha en enkel så tror jeg nog at germin forerunner 10 verkar bra. Mäter inte puls men tid, km og kalorier….tror jeg det var. Funderat lenge på å kjöpe en og jeg vil ha en enkel en, germin forerunner koster 900 på netonnet

Skogshumblan
0

Vad vill,du ha för funktioner? GPs, puls, virtual partners eller vad? Till en del appar till smartphones kan man,köpa,pulsband och då har man en enkel men bra pulsfunktion Jag har tidigare haft tre olika appar under de två år jag tränat. Puls klocka med GPs var en inspirationshöjare som gav mig bättre koll,på min träning enkelt. Jag är är inte så tekniskt lagd, har en Garmin forerunner med gpsfunktion som,jag är,hemskt nöjd med. Virtual partner är smidigt om man vill lära sig att hålla jämnt tempo eller hålla koll på att man håller ett visst tempo osv. tempo osv

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Bjallstal
1

Puls, kalorier, tid och sträcka är det viktigaste :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…