Börja träna
Nu har jag inte satt foten i ett gym på över 4 år, jag har börjat bli rund och det är något störande. Ska ta tag i skiten nu till våren så man får ordning på åtminstone en grej i livet.
Till saken:
Skulle någon trevlig filur orka hjälpa mig med schema för träning, kost och annat som kan "vara bra"?
Vart köper man vettiga kläder att träna i? Just såkallade "träningskläder" kostar apa och jag kan lika gärna ha en "vanlig" t-shirt istället för en "Super klädesplagg ultra deluxe v2.0 t-shirt med extra hållbara tryck"
Har ni några skor att rekommendera?
Nu vet jag att man KAN sitta och fixa allt detta själv, men jag är internet-handikappad :D
TACK PÅ FÖRHAND, TJOHEJ!
Vad vill du uppnå med din träning? Vill du gå ner i vikt, bygga muskler? Beror ju lite på vad du vill hur di ska gå till väga. Vill du bränna fett kan du gå raska promenader minst 30 min 3 ggr i veckan helst så snabbt att du knappt kan prata. Då bygger du ett flås och bränner effektivt fett. Sen kan du simma, träna på gym och äta som du gör nu men börja med att skriva ner varje liten grej du äter/ dricker, mängd i vikt eller antal,under en vecka. Där tror jag du ser en hel del du kan ändra själv. Lycka till!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag köper ibland träningskläder i vanliga klädbutiker, de har ofta billiga kollektioner i funktionsmaterial.
Jag hjälper gärna till, bara du berättar mer om dig själv och dina mål :)
1#
Fan va korkat av mig att glömma något så viktigt.. Suck.
Jag vill bygga muskler! Är otroligt onöjd med min kropp (=