Träning iFokus

Träning

Etikettjulkalender-2013
Läst 1594 ggr
[westerlind]
2013-12-09 07:06
0

9 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bakom lucka nummer 9 hittar vi något jag har valt att kalla hissa, inte dissa. Du ska med andra ord hitta minst tre grejer som är så himla bra med dig att de förtjänar att hissas offentlgt. Det kan vara allt från din fantastiska ögonfärg, till att du idag har maxat i bänkpress, eller kanske att du hjäpte till att skotta grannens uppfart i går kväll. Den här tråden får bara fyllas av hiss.

[westerlind]
2013-12-09 07:07
1

Mina tre hissningar till mig själv blir följande

• Jag ser alltid det positiva i en situation
  • Jag är grym på att göra biscotti
  • Jag torkar alltid av efter mig på gymmet 😃
fia-mia
2013-12-09 09:32
1

Mina hissningar blir:

• att jag alltid är mån om att hjälpa andra
  • att jag lyckades grymt bra på uttagningen till Friskis och Friskis instruktörsutbildning och har bokat in två kurstillfällen i vår!
  • jag är bra på att göra nyttiga och onyttiga julgodisvarianter, vilket leder till billiga och personliga julklappar!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

[Tassy]
2013-12-09 11:14
1

Mina blir:

• Mina höjningar i bänk och mark förra träningen
  • jag börjar få synliga muskler igen
  • jag sköter kosten bra
Juicy
2013-12-09 12:34
1
  • Jag har tydliga mål jag dag efter dag strävar mot och viker mig inte för folks åsikter kring det
  • Jag är nyfiken och är det något träningsrelaterat jag vill ha svar på kan jag nörda ner mig i flera timmar kring det
  • Min nya hårfärg! Efter 21 år som blondin blev jag brunett nu i veckan

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

lisa90
2013-12-09 17:35
1

Jag hissar… 

- Att jag kommer gå hemifrån 05.15 imorgon för att passa min brorsdotter igen (oj, vad jag ställer upp!)

- Att jag lyckats få så bra inkallning på min slyngel till unghund att vi kunnat gå agilitykurs nu under hösten! Ett tag trodde jag det var helt hopplöst…

- Mina snygga vader :)

[tick]
2013-12-09 20:06
1

Svårast hittills! Jag hissar att - jag alltid försöker se det goda i människor - att jag är grym på att göra köttbullar - att jag har lyckats springa en halvmara i år

[Majbot]
2013-12-09 20:55
1

Min hissar

- Har en trevlig kompisrelation till en del killar som går på samma gym som mig, får ofta kommentarer för min form och styrka. De brukar skoja hur jag äger ut den äldre PTn, idag om axelpressar, han tog 'bara' 17.5 hantlarna och jag kör på 25orna haha.

- Min disciplin, jag gör aldrig något halvdant. All in eller dra hem i princip. Gäller allt från gymmet till saker jag gör utöver det. Jag lägger aldrig problem på hyllan och förväntar mig att det ska försvinna, uppstår det problem tar jag tag i dem direkt.

- Min styrka och muskelvolym jag har lyckats få fram det senaste året. Får många blickar både på gymmet och i vardagen i jämförelse med förr, jag vågar tycka att jag ser jäkligt bra ut och det är jag glad för! Man ska få tycka att man är störst bäst och vackrast, att tycka att man är sämst har aldrig tagit någon någonvart någonsin ;)