Tough Viking
Blev precis inbjuden att delta tillsammans med ett lag i detta (otroligt häftiga) lopp nästa år. Jag hade aldrig hört talas om det förut men jag tycker det verkar otroligt kul! Jag älskar ju att springa och att lägga till några extra utmaningar på vägen som gör att man får ta ut sig helt och hållet tycker jag verkar helt underbart! :)
Vad säger ni, någon som testat det förut? Någon som ska köra det nästa år?
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Det ser helt fantastiskt ut! Hårt, tufft, svettigt men ändå utan den där pressen som många tävlingar har. Det ser ut som att det ska vara kul och riktigt skitigt, haha.
Ja, jag håller med! :) Ska bli så otroligt kul att testa det. :D
#2 Går runt och finurlar så på det här och är sååå sugen! Har alltid varit sugen på en Lumpen-crash-course och det här känns rätt passande! Måste bara hitta någon som vill köra med mig :D
#3 Hoppas du får med dig någon och kan köra då! :)
Jag har också tänkt i de banorna ganska länge och blev helt lyrisk när jag blev inbjuden till detta. :)

Jag vill jättegärna göra den nästa år :)
Fick syn på detta här och nu ska jag och en kompis köra detta :D Ska bli sjukt kul!! Bara komma på ett kul lagnamn vi ska ha sen anmäla oss innan vi ångrar oss :D
Ååh! Vad kul! :D Ska ni köra Stockholm eller Göteborg?
I Göteborg, vi bor i skåne så närmast dit ;) Så nu får vi sätta fart och träna :D Vilken stad kommer ni att springa då?
Vi kommer springa i Stockholm, bor i Eskilstuna. :)
Okej känns ändå bra för mig att det blir Göteborg då de inte är lika långt, varken min vän eller jag klarar springa så långt just nu :) Men vi har gjort upp schema så vi ska klara av det innan 26e april :D Sen nästa gång kanske man kan åka till Stockholm hade varit kul :)
Låter bra, jag ska nog också lägga upp ett schema, så jag kan få ut så mycket som möjligt av min träning. :)