Träning iFokus

Träning

Etikettskador-och-problem
Läst 588 ggr
[ElisabethYL]
1

Komma igång igen...

…imorgon ska jag sätta igång med gymträningen igen efter olyckan jag hade på jobbet i somras…

Imorgon är även dagen jag ska ringa en arbetsgivare som hade svarat på min ansökan jag skickade och boka tid för anställningsintervju (de hade inte fått taqg på mig på telefonen så han mailade och baqd att jag ringer upp istället)

På onsdag ska jag till vårdcentralen och lämna lite prover, men var inga problem att börja med träningen lite smått imorgon bara jag tar det lungt och inte inbillar mig att jag kan fortsätta där jag slutade,,,

Ska även satsa på att lägga om kosten något och se om det har effekt, vilket jag tror för jag mådde bra när jag åt den kosten fast föll tillbaka i gamla vanor när jag flyttade tillbaka till Sverige…

Ser fram emot morgondagen 👋

Promenera har jag ju gjort, men det har ändå inte kännts som det räkt, men kommer nog gå till gymmet riktigt tidigt imorgon..

Till våren ska jag köra igång med Friskis&Svettis hade jag tänkt mig också.. 😃

Om inlägget hamnat i fel kategori så beror det på att jag är osäker var jag ska lägga det..

Skogshumblan
1

Lycka till med att komma igång igen. Hoppas allt går bra på jobbintervjun också. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[ElisabethYL]
0

#1 Tackar och bockar!

Helt ärligt hoppas jag verkligen på att jag får jobbet även om det stog visstidsanställning 3-6 månader i annonsen. Han som mailade var väldigt trevlig i mailet, så det går nog bra..

Skönt också att inte vara kvar på den arbetsplatsen där jag ramlade i betonggolvet eller vid ett tidigare tillfälle fick en stege över mig… Nu ska jag satsa på att jobba i en ofarligare branch.