Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 1028 ggr
nilma
0

Tips på gott proteinpulver?

Jag söker ganska så desperat efter ett gott proteinpulver. Jag har för tillfället Whey-80 från Star Nutrition i smaken jordgubb hemma och det smakar pyton. Jag har även fått ett prov av Fitnessgurus ONE WHEY med smak av kiwi och yoghurt. Den var godare men jag är inte nöjd, och dessutom klumpade den sig väldigt mycket.

Tips, någon?

//Malin

Sajtvärd på Scrapbooking.ifokus.se

Pauliine
1

Jag har tagit wellmes proteinpulver väldigt länge (eller a, de är rätt nytt, men sen det kom ut). Har tre stycken burkar hemma av smakerna choklad, vanilj och päron/kokos. Päronkokos smakar päronsplitt, vanilj smakar hyfsad vanilj och chokladen är god om man blandar den med mjölk. 25g protein/pot, tror det är 2 eller 3 g kolhydrater. Laktosfri, aspartamfri, alltfri.. Innehåller stevia vilket ger en god söt smak :)

Japp, det är nog mitt tips. Finns inte på så många ställen dock…

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

keptak
1

Jag använder Body Science Whey 100%. Har smakerna päronslitt, blåbär och mintchoklad. Päronsplitt är den jag tycker är godast.

Juicy
0

Jag säger bara Scitec. Strawberry white chocolate och banana, mhhhmm.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

[Majbot]
1

Body Science 100% helt klart, banan choklad och double rich chocolate är vinnare för mig. Knappt någon vidrig eftersmak som det blir med whey 80.

[Liinda]
1

Body Science whey 100%.

Jag har testat smakerna vanilj, choklad mint och choklad double rich och alla är goda!